Gå til innhold

Vært hos legen...


Gjest engelen

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

.. i dag. Huff, som jeg hadde grudd meg på forhånd!! Hun skal ta videre kontakt med rådgiveren på skolen som jeg snakker fast med. Håper å få søke på særskilte vilkår til neste år. Fikk ett skjema av henne med spørsmål som jeg skulle svare på, slik at hun kan se hvilke medisiner jeg trenger.

Håper ting kan begynne å ordne seg snart!! Vil ikke skrive så mye av de negative tankene mine, for jeg er redd for å påvirke dere andre!Går jo ikke så bra, mer vil jeg ikke si.

Håper det går litt bedre med dere andre. Vi fortjener ikke å ha det slik!!!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Engelen

Jeg vil bare si at jeg håper du fortsatt tar styrke fra et reservelager som du tydeligvis har. Alle dine innlegg bærer preg av at du til stadighet klarer å mobilisere noe. Håper inderlig du du snart får anledning til å kjenne på resultatet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

KJære Engelen

Jeg vil bare si at jeg håper du fortsatt tar styrke fra et reservelager som du tydeligvis har. Alle dine innlegg bærer preg av at du til stadighet klarer å mobilisere noe. Håper inderlig du du snart får anledning til å kjenne på resultatet av det.

Ja, jeg håper det samme selv også. Strever mye fortsatt, men jeg vil bli bedre, ønsker ikke å ha det slik!! Men ting tar jo tid, blir det sagt.. Man må også smøre seg med tålmodighet..

Vennlig hlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...