Gå til innhold

Er det ikke litt stille her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lider av akutt arbeidsvegring i dag og prøver å sluntre unna så godt jeg kan.

Men det er ikke lett når det er så slunkent med nye innlegg!

Hva gjør alle? Jobber? Har et liv?

Gærninger.

Muggen hilsen fra

Skrevet

Jeg har feber og tar livet piano i dag. Det er stille ja - dra i gang en tråd, da!

Skrevet

Jeg har sitti som en hjernedød amøbe i ti minutter. Prøver å huske bruker-id til nettbanken.

Ellers alt meget vel!

Skrevet

jeg våkna nå jeg. Og er trøtt som bare det.

Er det stille her inn? Æsj

Skrevet

Jeg skulker universitetet i dag, for å skrive oppgave. Blir fort avledning til noe annet.

Skrevet

Har såkalt "studiedag" - og har rota bort hele formiddagen på all slags trivielle nødvendigheter.

Har lufta sengetøy, vaska og hengt opp et par maskiner med tøy, kjørt barn i barnehage, vært i ørten butikker for å kjøpe ørten forskjellige småting, fylt bensin osv. Har en syk 14-åring hjemme også, som trenger litt pleie og oppmerksomhet.

NU skal jeg bare sveipe over dol, har ikke sett innom her siden før helga.

DERETTER er det fram med anatomiboka.

Det er planen ;D

Skrevet

Har såkalt "studiedag" - og har rota bort hele formiddagen på all slags trivielle nødvendigheter.

Har lufta sengetøy, vaska og hengt opp et par maskiner med tøy, kjørt barn i barnehage, vært i ørten butikker for å kjøpe ørten forskjellige småting, fylt bensin osv. Har en syk 14-åring hjemme også, som trenger litt pleie og oppmerksomhet.

Det er planen ;D

Jeg vasker klær - men det er ikke så mye underholdning i det...

:o)

Skrevet

Jeg har feber og tar livet piano i dag. Det er stille ja - dra i gang en tråd, da!

Hm...skal pønske ut noe.

Skrevet

Jeg har sitti som en hjernedød amøbe i ti minutter. Prøver å huske bruker-id til nettbanken.

Ellers alt meget vel!

Lykke til. Får en først jernteppe er det vanskelig å komme ut av det...

Da hjelper det å lage mange nye, morsomme innlegg på DOL:

;o)

Skrevet

jeg våkna nå jeg. Og er trøtt som bare det.

Er det stille her inn? Æsj

Stillere enn vanlig, i hvert fall.

Men kanskje det tar seg opp utover dagen nå?

Skrevet

Jeg skulker universitetet i dag, for å skrive oppgave. Blir fort avledning til noe annet.

Se på det som en slags feltundersøkelse (kanskje helt feilplassert, ettersom jeg ikke vet hva du studerer). ;o)

Skrevet

Det er planen ;D

Jeg sov leeeenge, noe jeg gjør meget sjelden. Siden skravlet jeg i telefonen med en venninne, og så satte jeg meg her med en oppgave. Har ikke skiftet sengetøy eller ryddet soverommet mitt som jeg burde gjøre. Heller ikke støvsuget og vasket gulv eller gått ut og handlet. For en elendig husmor jeg er blitt med årene. Bra at min ekssvigermor og ekssvigerinner følger ikke med på elendigheten:)

Skrevet

Jeg sov leeeenge, noe jeg gjør meget sjelden. Siden skravlet jeg i telefonen med en venninne, og så satte jeg meg her med en oppgave. Har ikke skiftet sengetøy eller ryddet soverommet mitt som jeg burde gjøre. Heller ikke støvsuget og vasket gulv eller gått ut og handlet. For en elendig husmor jeg er blitt med årene. Bra at min ekssvigermor og ekssvigerinner følger ikke med på elendigheten:)

Hehe. Min svigermor liker meg best når jeg er en dårlig husmor. Hun er nemlig svært avslappet på det området selv, og vil gjerne ha en medsammensvoren. ;o)

Skrevet

Jeg pleier aldri å være på dol på dagen, så jeg vet ikke hvordan aktivitetsnivået pleier å være.

Eneste jeg skal gjøre de neste to timene er å flytte en eske fra stua og inn på soverommet, sånn at sambo tror jeg har sortert alt innhold i esken. Men det kan jeg jo gjøre en annen dag, så da trenger jeg ikke i dag. I dag har jeg handlet, det får holde.

Skrevet

Stillere enn vanlig, i hvert fall.

Men kanskje det tar seg opp utover dagen nå?

Håper det. Jeg kjeder vettet av meg for tida men bedre med data enn uten data :o)

Skrevet

Er ikke det deilig at ingen bryr seg om man tar huset eller ikke? Det er virkelig fordelen med å bo alene. Ikke blir det så rotete heller.

Skrevet

Er ikke det deilig at ingen bryr seg om man tar huset eller ikke? Det er virkelig fordelen med å bo alene. Ikke blir det så rotete heller.

Jeg har en sekstenåring som er innom av og til, og ROTER. Ellers er jeg enig det er deilig å styre seg helt selv, og ingen bryr seg, andre enn jeg selv selvfølgelig:(

Skrevet

Jeg pleier aldri å være på dol på dagen, så jeg vet ikke hvordan aktivitetsnivået pleier å være.

Eneste jeg skal gjøre de neste to timene er å flytte en eske fra stua og inn på soverommet, sånn at sambo tror jeg har sortert alt innhold i esken. Men det kan jeg jo gjøre en annen dag, så da trenger jeg ikke i dag. I dag har jeg handlet, det får holde.

Hehe, rolig dag, med andre ord!

Jeg trente litt i stedet for, jeg. Det var deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...