Gjest datakløna Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hva skjer? Nå forstår jeg overhode ikke tekniske ting lenger. Jeg har stilt inn mobilen på ett språk, men når jeg skriver sms er det et annet språk (som jeg også skriver (veksler mellom to språk alt etter hvem jeg skriver beskjed til) som fungerer som korrektur-språk. Nå skjer det samme på min private pc. Korrekturen har plutselig skiftet til et annet språk enn det jeg har innstilt programmet til. 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hvilket overhode? Overhodet kanskje? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Når du er i Word, velg verktøy og språk. Her kan du huke av for om PCen automatisk skal angi språk (finne ut hvilket språk dokumentet matcher mest med). På mobilen kan du velge hvilken ordbok du ønsker (har ikke noe med hvilket språk du har vaøgt for resten av mobilens funksjoner / display). jeg har norsk display, men velger engelsk ordbok fordi jeg skriver flest sms på engelsk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.