Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det blir pizza til lunch i dag, men jeg klarer ikke å finne pizzaskjæreren. *sukk* Hva gjør jeg nå? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Dette er krise! Du får sende pizzaen rundt bordet så får de ta seg en tygge før de sender den videre. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 En stor, god saks er definitivt det beste til pizza. Helt seriøst! 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Oj, så hjelpesløs går det vel ikke an å være? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Altså, ...nå var "vi" på månen i 1969, så en pizzaskjærer bør ikke kunne stoppe deg:-) 0 Siter
gammel røy Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hva med å bruke en brødkniv eller en annen skarp kniv du måtte ha for hånden? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du får låne min http://www.richmondcookshop.co.uk/images/gadgets/pizzawheel.jpg 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du kjører den i stavmikseren. Så trenger du ikke å tygge, engang. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Saks. Eventuelt neglklipper, men det tar litt lenger tid, så det kommer an på hvor sulten du er. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du kjører den i stavmikseren. Så trenger du ikke å tygge, engang. Stavmikser og sugerør, ja! *klapper begeistret* 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Saks. Eventuelt neglklipper, men det tar litt lenger tid, så det kommer an på hvor sulten du er. Det er kommet så mange gode forslag her, at jeg er rent imponert! Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg for hvordan jeg skal spise maten *vanskelig dette her* Men nå er pizza'n kald også. Kan den varmes på radiatoren, tro? 0 Siter
Goliath Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det er kommet så mange gode forslag her, at jeg er rent imponert! Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg for hvordan jeg skal spise maten *vanskelig dette her* Men nå er pizza'n kald også. Kan den varmes på radiatoren, tro? Bruker du ratiatoren på bilen (husk å kjøre den ordentlig varm først), så blir den varmere enn om du bruker den vanlige radiatoren i stua. Er du heldig så blir den litt ekstra krydret samtidig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.