Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Det blir pizza til lunch i dag, men jeg klarer ikke å finne pizzaskjæreren. *sukk* Hva gjør jeg nå?

Skrevet

Dette er krise! Du får sende pizzaen rundt bordet så får de ta seg en tygge før de sender den videre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En stor, god saks er definitivt det beste til pizza. Helt seriøst!

Skrevet

Oj, så hjelpesløs går det vel ikke an å være?

Skrevet

Altså, ...nå var "vi" på månen i 1969, så en pizzaskjærer bør ikke kunne stoppe deg:-)

Skrevet

Hva med å bruke en brødkniv eller en annen skarp kniv du måtte ha for hånden?

Skrevet

Du kjører den i stavmikseren. Så trenger du ikke å tygge, engang. ;)

Skrevet

Saks. Eventuelt neglklipper, men det tar litt lenger tid, så det kommer an på hvor sulten du er.

Skrevet

Du kjører den i stavmikseren. Så trenger du ikke å tygge, engang. ;)

Stavmikser og sugerør, ja!

*klapper begeistret*

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Saks. Eventuelt neglklipper, men det tar litt lenger tid, så det kommer an på hvor sulten du er.

Det er kommet så mange gode forslag her, at jeg er rent imponert! Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg for hvordan jeg skal spise maten *vanskelig dette her*

Men nå er pizza'n kald også. Kan den varmes på radiatoren, tro?

Skrevet

Det er kommet så mange gode forslag her, at jeg er rent imponert! Jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg for hvordan jeg skal spise maten *vanskelig dette her*

Men nå er pizza'n kald også. Kan den varmes på radiatoren, tro?

Bruker du ratiatoren på bilen (husk å kjøre den ordentlig varm først), så blir den varmere enn om du bruker den vanlige radiatoren i stua.

Er du heldig så blir den litt ekstra krydret samtidig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...