Gå til innhold

Hvilket Tupperware-produkt er helt genialt?

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Jeg ønsker meg mere kvalitet på kjøkkenet.

Hva er du mest fornøyd med? Er det noen produkter av dette merket du slett ikke liker?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tvillingmamma

14

• Hønemoren

9

• morsan

6

• Lurveline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Veldig fornøyd med shakeren jeg.

Lager mye eggerøre og omelett med den og det ble nesten krise da ringen på den sprakk.

Heldigvis var det bare å forlange ny da (:

Gjest ingen, egentlig
Skrevet

Jeg synes vel egentlig ikke noe Tupperware virkelig er verdt prisen. Svigermor har mye slikt, og jeg ser det er god kvalitet, men jeg synes kvaliteten man får for en mye lavere pris også er god..

men skalman først kjøpe slike ting, er plassbesparelse viktig for meg, så at alle boller osv passer inni hverandre er bra.

Boller med rist i bunnen for å holde salat friskt, er lurt (men billigere på jernia..), desilitermål / bolle i ett, med hank og lokk og helletut (til pannekakerøre, vaffelrøre, etc) bruker jeg..

Men prisen (og ikke minst party-konseptet9 tiltaler meg ikke med tupperware. Heller ikke designen er kjempelekker..

Skrevet

Har en såkalt "servelett" tror jeg den heter, i alle fall brukes den her i huset til "pannekakeboks".

En høvelig stor hvit boks med blått lokk, med en "rist" nedi. Ypperlig når man steker pannekaker, fisk, karbonader osv. Maten holder seg varm og kondensen renner ned og under maten..

Skrevet

Veldig fornøyd med "Fridge-Smart", en boks som er akkurat stor nok til å få en pose gulerøtter oppi, og gulerøttene holder seg friske og sprøe kjempelenge.

Skrevet

Har hørt at potetskrelleren er helt fantastisk.

Slikkepotten blir ikke sprø av å vaskes i oppvaskmasknen.

Ellers syns jeg egentlig alt fra Tupperware er helt fantastisk, skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe. Men på kjøkkenet mitt er det ikke mye kvalitet gitt.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Ellers syns jeg egentlig alt fra Tupperware er helt fantastisk, skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe. Men på kjøkkenet mitt er det ikke mye kvalitet gitt.

Jamen det går jo bra lell, om kokken er av høvleig kvalitet ;o)

Tvillingmamma
Skrevet

Har du den holdningen, har jeg løsningen :)

Skrevet

Jeg foretrekker å unngå Tupperware... Liker ikke plastdingser i for stor utstrekning. Dyre er de også.

Skrevet

Jamen det går jo bra lell, om kokken er av høvleig kvalitet ;o)

Hehe...

Vi er gode venner med Toro iallefall. ;)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Hehe...

Vi er gode venner med Toro iallefall. ;)

Toro har verdens beste pannekaker og vafler!

Skrevet

Hm, jeg har en god del Tupperware.

Det jeg liker aller best, er boksåpneren, slikkepotten, noen salatboller med lokk og påleggsboksen i to etasjer med lokk oppå.

Og så shakeren.

Hm, det er visst ikke mye jeg _ikke_ liker hos tupperware. Jo, det er to ting jeg aldri har hatt bruk for som jeg kjøpte: en svær og klumpete boks til knekkebrød, og en brødbomme som tok mer plass enn den var praktisk.

Tvillingmamma
Skrevet

Brødboksen, Fridgesmart serien til grønnsaker, Servfofix holder maten varm, samme med IsoDuo. Flott knekkebrødboks, supre beholdere til pølsemat, lompeboks, kaketiner, grønnsaksskrellere, smarte løsninger av produkter som kan kombineres på flere måter.

Tupperware har flere ganger vunnet designpriser for produktene sine.

Kvaliteten er god for produktene går flere omganger i maskinen på fabrikken. Får "tykkere" lag med plast.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg solgte plasten tidligere og har derfor skapet fullt.

Det jeg bruker mest i det daglige er vanlige plastbokser med lokk til oppbevaring i kjøleskap og frysere. Potetskrelleren og boksåpneren. Målebeger og Kvikkshakeren brukes mye.

Til steking og baking er silikonformene uvurderlige. Brødene mine sitter aldri fast når jeg steker, og jeg smører aldri formene med fett. Alle gamle brødformer gikk fri og franko til gubben da vi skiltes.

Så bruker jeg fiskefatet mye, og Iso-Duo til å servere i. Suverent til spaghetti eller pannekaker for eksempel.

Til større dager er kaketinene et must, ikke minst den firkantede til "verdens beste".

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Jeg solgte plasten tidligere og har derfor skapet fullt.

Det jeg bruker mest i det daglige er vanlige plastbokser med lokk til oppbevaring i kjøleskap og frysere. Potetskrelleren og boksåpneren. Målebeger og Kvikkshakeren brukes mye.

Til steking og baking er silikonformene uvurderlige. Brødene mine sitter aldri fast når jeg steker, og jeg smører aldri formene med fett. Alle gamle brødformer gikk fri og franko til gubben da vi skiltes.

Så bruker jeg fiskefatet mye, og Iso-Duo til å servere i. Suverent til spaghetti eller pannekaker for eksempel.

Til større dager er kaketinene et must, ikke minst den firkantede til "verdens beste".

Jeg er i grunnen skepp til å bake i silikon. Det høres rart ut. Bruker "gamle" former, jeg, med bakepapir oppi - voila, ingen oppvask av former.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg er i grunnen skepp til å bake i silikon. Det høres rart ut. Bruker "gamle" former, jeg, med bakepapir oppi - voila, ingen oppvask av former.

Du gjør selvfølgelig som du selv synes er best.

Jeg er kjempefrelst på de silikonformene. Ting som før satt beinfast, selv om jeg smurte eller brukte bakepapir, slipper lett som bare det.

Silikon har jeg laget mat i lenge før de formene kom. Grete Roede solgte for mange år siden noe bakepapirerstatning i silikon som ble brukt og utslitt. Dette til Tupperware er mye bedre enn det.

Skrevet

Bakepapir inneholder silikon - så da er du i grunnen like langt.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Bakepapir inneholder silikon - så da er du i grunnen like langt.

Ups! Er det fakta *går og sjekker innholdsfortegnelsen i bakepapiret*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...