Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det håp for en som er pysete i utforbakker men som ellers elsker å gå på ski? Jeg synes halve skigleden blir borte når jeg gruer meg til neste utforbakke. Håper ingen ser meg når jeg ploger/tråkker meg nedover, men det er jo ikke til å unngå at jeg møter folk i skiløypa. Jeg bestemmer meg alltid for at jeg skal prøve å renne, men redselen for å ramle og brekke armer og bein holder meg igjen.

Skjønner ikke hvorfor alle skiløyper må være så bratt.

Skrevet

Trøst deg med at det bare er sjarmerende å kløne seg nedover bakkene - og viktigere enn det: Se det morsomme i det selv og le av det, så vips! har du ikke noe problem lenger.

Lykke til nedover :)

Skrevet

Jeg har også lurt på det, hvorfor skiløyper har så mange utforbakker bestandig. Jeg sverger til flat mark! Det rare er at jeg syns det er helt greit å stå på skøyter, men isen er jo flat i det minste...

Skrevet

Næsj, nedoverbakkene er jo det morsomste!! Tror ikke jeg hadde likt halvparten så godt å gå på ski om jeg bare måtte gå bortover...

Kanskje det hjelper å flytte til Danmark? ;o)

Skrevet

Næsj, nedoverbakkene er jo det morsomste!! Tror ikke jeg hadde likt halvparten så godt å gå på ski om jeg bare måtte gå bortover...

Skiferie i Danmark må være løsningen ja. ;)

Skrevet

:) Det vil bare ende med at hun bryter beina når reiser til Norge på skiferie. For danskene er skiferie i Norge synonymt med brukne ben.

Skrevet

:) Det vil bare ende med at hun bryter beina når reiser til Norge på skiferie. For danskene er skiferie i Norge synonymt med brukne ben.

Yess, hun får holde seg i Danmark på vinterstid!

Skrevet

Skiferie i Danmark må være løsningen ja. ;)

Ja, ikke sant :o)

Har danske venner som kommer til Norge for å stå på ski i neste uke, så håper de er like hele når de skal hjemover igjen ;o)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jepp, det er håp. Få en til å lære deg bedre teknikk. Med bedre teknikk, vil også sjøltilliten din stige, og du vil lære å være mer avslappa av i utforkjøringer, noe som er veldig viktig.

Med god teknikk vil en nesten hvilken som helst utforkjøring gå som en lek.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jepp, det er håp. Få en til å lære deg bedre teknikk. Med bedre teknikk, vil også sjøltilliten din stige, og du vil lære å være mer avslappa av i utforkjøringer, noe som er veldig viktig.

Med god teknikk vil en nesten hvilken som helst utforkjøring gå som en lek.

Nesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...