Gå til innhold

Ditt beste vegetar-tips!

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Er interessert i å prøve meg på litt vegetar-mat (må dele ordet, så det ikke ser ut som tarm ;o)

Hva spiser vegetarianere i løpet av en dag. Lenker til oppskrifter mottas med takk!

Gjest egg og melk?
Skrevet

Kommer veldig an på hva du legger i "vegetar". helt uten melk, egg osv, krever det mer planlegging enn hvis det bare er kjøtt og fisk man skal holde seg unna.

Noen kaller seg jo vegetarianere og spiser fisk og skalldyr )og noen ganger også annet hvitt kjøtt, som fugl)også, da er det jo liten forskjell, og ikke vanskelig å finne på fantastiske retter.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Kommer veldig an på hva du legger i "vegetar". helt uten melk, egg osv, krever det mer planlegging enn hvis det bare er kjøtt og fisk man skal holde seg unna.

Noen kaller seg jo vegetarianere og spiser fisk og skalldyr )og noen ganger også annet hvitt kjøtt, som fugl)også, da er det jo liten forskjell, og ikke vanskelig å finne på fantastiske retter.

Hadde tenkt å holde meg unna rødt kjøtt.

Skrevet

Å huff...

"Hvem spiser vegetarianere" las eg no i stad. Trur eg må få meg nye briller, eg les stadig så mykje sprøtt...

Skrevet

Å huff...

"Hvem spiser vegetarianere" las eg no i stad. Trur eg må få meg nye briller, eg les stadig så mykje sprøtt...

Jeg har det samme problemet når jeg prøver å lese avisen grytidlig om morgenen...

Mange rare nyheter ute og går da gitt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...