Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 ...var på do nettopp, la jeg merke til at jeg hadde trusa bakfrem og på vranga. Det har føltes litt rart i dag, godt det ikke var en ministring.. Går det greit å vaske den allikevel? Eller må den være brukt å "rett" side først? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kommer an på om du brukte pizzahjulet eller ikke. Hvis ikke ville jeg kjørt den på kokeprogram. 0 Siter
gammel røy Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du får bare forsøke og si fra hva resultatet blir... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Går det greit å vaske den allikevel? Eller må den være brukt å "rett" side først? Hæ? Hva slags spørsmål er det? Man kan da vaske ethvert plagg uansett hvordan det er brukt. 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kommer an på om du brukte pizzahjulet eller ikke. Hvis ikke ville jeg kjørt den på kokeprogram. ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 he he he. Hva i all verden er det du har drukket idag? Først problemer med pizzahjulet, og nå dette *humrer* 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 *LOL* Håper du ikke spiste pizzaen opp ned, hvis du klarte å dele den da. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det går bra hvis du tar den i tørketrommelen først, og deretter vrenger den før vask. Husk skyllemiddel. ...og takk for at du gjør ditt for å øke innleggshyppigheten jeg klagde over! ;o) 0 Siter
Gjest Beautiful Day Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det går bra hvis du tar den i tørketrommelen først, og deretter vrenger den før vask. Husk skyllemiddel. ...og takk for at du gjør ditt for å øke innleggshyppigheten jeg klagde over! ;o) Gjør hva jeg kan her idag. Inni mellom snyter jeg meg, og hoster. Ikke gøy å være forkjøla, nei.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Sist jeg hadde GU tok jeg på meg boxeren bak fram etterpå. 0 Siter
Babette Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kan gå bra hvis du går baklengs bort til vaskemaskinen. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kan gå bra hvis du går baklengs bort til vaskemaskinen. Ikke glem å snu vaskemaskinen på hodet. "..........................." 0 Siter
Line Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kan gå bra hvis du går baklengs bort til vaskemaskinen. *LOL* :oD 0 Siter
petter smart Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Alle kjenner det engelske uttrykket "two wrongs make a right". Når du hadde trusa BÅDE bakfrem og på vranga så opphever disse hverandre og det blir rett. 0 Siter
Gjest smartepetter Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Alle kjenner det engelske uttrykket "two wrongs make a right". Når du hadde trusa BÅDE bakfrem og på vranga så opphever disse hverandre og det blir rett. Det skal være "two THONGS make a right"! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Går det greit å vaske den allikevel? Eller må den være brukt å "rett" side først? Hæ? Hva slags spørsmål er det? Man kan da vaske ethvert plagg uansett hvordan det er brukt. Pelskåper også? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Eneste du trenger å gjøre er å sprette av lappen og sy den på på riktig side sånn at du kan fortsette å bruke den noen dager til. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Pelskåper også? Jada. Sa vel ikkeno om at det skulle brukes etterpå også vel... Pels der nede, jo...? Eh, nei. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jada. Sa vel ikkeno om at det skulle brukes etterpå også vel... Pels der nede, jo...? Eh, nei. Jeg har blårevstruse. String såklart. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har blårevstruse. String såklart. ææææææææ, jeg har sånn innlevelse det klør bare med tanken.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.