Gå til innhold

I jobbsøknaden

Anbefalte innlegg

Gjest arbeidssøker
Skrevet

Har ikke direkte relevant arbeidserfaring ift jobben jeg skal søke. kan jeg skrive det og videre at jeg håper de kan legge vekt på min andre erfaring (som er indirekte relevant) og min motivasjon for denne jobben?

skorpionfisken
Skrevet

Skriv litt om hvordan du tror din indirekte relevante erfaring kan være et pluss for den stillingen du skal inn i. Kanskje noen ord om at du er lettlært og fleksibel og lett tilpasser deg nye utfordringer, og derfor ikke ser noe problem i at din arbeidserfaring er litt på siden av hva de krever.

Skrevet

Ikke skriv hva du ikke kan - det ser de selv. Legg vekt på det du kan og vil som passer til stillingen - få fram hvorfor du passer.

Skrevet

Skriv for all del ikke hva du ikke har eller ikke kan, men vær nøye med å få frem det du kan som er relevant for stillingen. Si også hvorfor du mener du kan være den rette i stillingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...