Gjest "kule tante annie" Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kan noen her tømme hjernen sin for ideer til meg, vær så snill? Jeg trenger en jobb på ettermiddagen. Ca. kl 1200-1600. Oslo. Er 50 år, har vært syk, kommet bort fra utdannelsen min, men er ganske allsidig. Har ikke erfaring fra ufaglærte jobber. Men det er det jeg kanskje må ta nå. Orker ikke mye. Ikke fysisk arbeid(sykehjem). Ønsker meg hyggelig miljø, kolleger. Hvor kan man få jobb litt fort, i et rolig miljø? Er utadvendt, flink til å snakke med folk, men ikke så flink med handicappede og sånt. Mer representasjon, liksom. Eller å skrive ting, layout kanskje, men ikke på pc/web. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 cafe/ bar på ettermiddag. Lage kaffe, servere, rydde opp etter en hektisk formiddag, lage nye skilt, kansje vaske litt. Ellers har jeg hørt om ungdommer som har som jobb å passe en skole (låse opp og igjen dører osv) på ettermiddager når skolen blir brukt til fritidsaktiviteter. 0 Siter
Gjest rødt hår Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du kan være sånn som deler ut smaksprøver i butikker? Telefonsalg? 0 Siter
Gjest "kule tante annie" Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du kan være sånn som deler ut smaksprøver i butikker? Telefonsalg? Det orker jeg ikke. Ingen av delene. 0 Siter
Gjest rødt hår Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det orker jeg ikke. Ingen av delene. Hva med deltidsservitør? Ringevikar i barnehage? SFO- Assistent? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.