Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå gir jeg meg ende over.

Jeg skrev innlegget før her også, signert datakløna.

Har skrevet et dokument og fått sendt det avgårde. Når jeg går inn og leser det igjen har programmet skiftet tilbake til det andre språket. Hva i all verden skjer? Hvor stor er sannsynligheten for at dokumentet er sendt med korrektur på annet språk?

Bruker egen pc, er rimelig overbevist om at den ikke er virusinfisert. Viruser kan vel ikke lure seg inn i skriveprogrammer?

*forvirret og lettere frustrert*

Skrevet

Trykk på standard-knappen etter du har byttet språk. Da skifter den ikke tilbake.

Skrevet

Trykk på standard-knappen etter du har byttet språk. Da skifter den ikke tilbake.

Mmm, det mener jeg at jeg gjorde. Får sjekke ved neste skriveøkt.

Skrevet

Mmm, det mener jeg at jeg gjorde. Får sjekke ved neste skriveøkt.

Noen ganger forandrer språket seg etter hva du skriver. Skriver du hei på deg så foregår stavekontrollen på norsk, men hvis du skriver how are you svitsjer den over til engelsk.

Skrevet

Noen ganger forandrer språket seg etter hva du skriver. Skriver du hei på deg så foregår stavekontrollen på norsk, men hvis du skriver how are you svitsjer den over til engelsk.

Jo, men også etter at batteriet har vært ute?

Skrevet

Jo, men også etter at batteriet har vært ute?

Word lever sitt eget liv.

Du får sende en mail til Bill Gates ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...