Plingeline Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Er de noen der ute som har erfaring med kronisk bihulebetennelse? Jeg har nå hatt det i nærmere 6 måneder, med et par små avbrekk. Jeg har værk i hode og ansiktet,men ikke noe tett i nesa. Har prøvd flere antibiotika-kurer uten virkning. Prøver nå akupuntur, med delvis virkning. Jeg vil gjerne høre fra noen med liknende sykehistorie, hvordan det har vært for dere. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ja jeg har hatt kronisk bihulebetennelse i nesten 10 år. Har gått på antibiotika kur, etter antibiotikakur. Grusomt har det vært. I år har jeg ikke hatt bihulebetennelse i det hele tatt (bank i bordet), men det kommer sikkert av at jeg har fått en annen alvorlig sykdom som krever store doser prednisolon og det hjelper jo vet du. Lurer faktisk på om det er sykdommen jeg har som har ført til alle bihulebetennelsene også da. 0 Siter
Plingeline Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Ja jeg har hatt kronisk bihulebetennelse i nesten 10 år. Har gått på antibiotika kur, etter antibiotikakur. Grusomt har det vært. I år har jeg ikke hatt bihulebetennelse i det hele tatt (bank i bordet), men det kommer sikkert av at jeg har fått en annen alvorlig sykdom som krever store doser prednisolon og det hjelper jo vet du. Lurer faktisk på om det er sykdommen jeg har som har ført til alle bihulebetennelsene også da. Tusen takk for svar. Det høres forferdelig ut at du har hatt det i 10 år. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet da. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.