Gå til innhold

Vil bli gravid

Anbefalte innlegg

Gjest IkkeMegAltså
Skrevet

Jeg har flere ganger komt å klagd over dritt familien til min kjæreste og hvor utrolig dårlige de er med barn. Så hvis noen kjenner meg igjen på skrivemåten min så stemmer det, det er meg med dritt svigerfamilien!

Som sagt altså, de består for det meste av egoistiske, dumme, og uintligente personer som aldri skulle hatt barn (hvilket er hvorfor vi har måttet kontakte barneværnet blant annet)Uten om 2 personer, de er utrolig nok helt fantastiske etter min mening.

Person 1 er temmelig nedfor for tiden kan jeg se, hun har ønsket seg barn (og denne personen er den eneste som fatisk både liker og er flink med barn i hele familien)med pga hennes helsetilstand er det vanskelig, hun ble gravid en gang i fjor men mistet, fordi om legen sa fosteret var dødt klarte hun ikke å forstå det med en gang, hvilket jeg synest beviser hvor ønsket dette barnet var.

Det ser ikke ut som om hun får støtte noen steder, hun får helt vondt i kroppen når noen snakker om aborter de har utført, og det er jo forståelig her kjemper hun for å bli gravid, og andre kvitter seg bare med det som om det var søppel. (i hværtfall akkurat denne kvinnen)

De er nettopp giftet seg, jeg vet ønsket om barn er sterkt hos begge, helst biologisk så hun skal visst gå på noe medisiner, uansett er det vel en stund til de får lov å adobtere om det måtte bli slik.

Som sagt svigerfamilien er en stor klump med drittb utenom henne og en til. Tror ikke de er istand til å sette seg inn i hennes sorg for å si det rett ut, hun har heller ikke mange venniner (mannen er litt sær og de liker å være mye alene) Jeg har skikkelig sansen for henne og vi blir bedre og bedre kjent, men vi er ikke helt på betroelses stadie føler jeg, hun har sagt et åpar ting riktig nok, men jeg er ikke helt der med henne enda, men skal ikke se bort ifra at jeg kommer dit.

Er det noen jeg kan gjøre for å støtte henne? Jeg forstår henne godt uten å ha vært i hennes sko på noen som helst måte. Hvis dere var i den situvasjonen ville dere at jeg skulle gjort noe?

Mest av alt er jeg drittforbanna for at alle iditotene i familien har fått barn (ons uhell for det meste) mens hun som har jobb, bil, hus og mann og de begge ønsker barn ikke får det til, verden er urettferdig ja.

Gjest tjohooo
Skrevet

"Som sagt altså, de består for det meste av egoistiske, dumme, og uintligente personer som aldri skulle hatt barn (hvilket er hvorfor vi har måttet kontakte barneværnet blant annet)Uten om 2 personer, de er utrolig nok helt fantastiske etter min mening."

Ser du ting svart-hvitt, eller?

Gjest IkkeMegAltså
Skrevet

"Som sagt altså, de består for det meste av egoistiske, dumme, og uintligente personer som aldri skulle hatt barn (hvilket er hvorfor vi har måttet kontakte barneværnet blant annet)Uten om 2 personer, de er utrolig nok helt fantastiske etter min mening."

Ser du ting svart-hvitt, eller?

Hehe, det er kansje slik ut ja. Men han har en idiot familie og det er de fleste er enige i etter mine beskrivelser.

Om de to verdens beste personer eller ikke vet vel ikke jeg, men de er helt normale og dermed skiller de seg ut som engler for meg i den settingen. De er kjempe greie og jeg tror jeg ville likt de hadde jeg blitt kjent med de under andre omstendigheter også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det er du som høres ekstremt egoistisk og selvsentrert ut nedover her. Ikke de du beskriver.

Gjest Ikke Meg Altså
Skrevet

Synes det er du som høres ekstremt egoistisk og selvsentrert ut nedover her. Ikke de du beskriver.

Ok, her er noen eksempler fra den nærmeste tid.

1. moren til kjæresten min tilbyr seg å lage kake til bursdagen hans, han takker ja, emn på selve dagen gidder hun ikke treffe han engang.

2. NN kan få hele familien til å være gratis barnevakt for seg, mormor, barnets storebror, sin søster eller barnets nieser som er veldig flinke med barn, istedet tar mor en helt fremmed mann inn fra gaten (!) i leiligheten og lar han passe barnet mens hun stikker ut. Høres det forsvalig for din del??

3. vi er samlet og xx snakker om sine to frivelige aborter foran hun som nettopp har mistet sitt foster!!

4. sigermor ringer meg i et kjør og skal låne penger og ber med om å ikke fortelle det til sønnen hennes.

Og dette var bare noe...

Høres jeg egoistisk ut som vil hjelpe/støtte den stakkars ufrivillige barnløse midt oppi dette?

Hvordan hun er blitt så normal som hun er er et mystrium for meg, men det er ikke det jeg spør om. Det jeg sier er at vi har en dritt familie og hun er ingen dritt og fortjener støtte i denne vanskelige situvasjonen, og hvordan kan jeg støtte henne best mulig?

Jeg har aldri vært gravid og dermed helle ikke mistet så jeg vet ikke automatisk hva de trenger. Sorry.

ShitDiddelyDo
Skrevet

1. moren til kjæresten min tilbyr seg å lage kake til bursdagen hans, han takker ja, emn på selve dagen gidder hun ikke treffe han engang.

2. NN kan få hele familien til å være gratis barnevakt for seg, mormor, barnets storebror, sin søster eller barnets nieser som er veldig flinke med barn, istedet tar mor en helt fremmed mann inn fra gaten (!) i leiligheten og lar han passe barnet mens hun stikker ut. Høres det forsvalig for din del??

3. vi er samlet og xx snakker om sine to frivelige aborter foran hun som nettopp har mistet sitt foster!!

4. sigermor ringer meg i et kjør og skal låne penger og ber med om å ikke fortelle det til sønnen hennes.

Og dette var bare noe...

Høres jeg egoistisk ut som vil hjelpe/støtte den stakkars ufrivillige barnløse midt oppi dette?

Hvordan hun er blitt så normal som hun er er et mystrium for meg, men det er ikke det jeg spør om. Det jeg sier er at vi har en dritt familie og hun er ingen dritt og fortjener støtte i denne vanskelige situvasjonen, og hvordan kan jeg støtte henne best mulig?

Jeg har aldri vært gravid og dermed helle ikke mistet så jeg vet ikke automatisk hva de trenger. Sorry.

Men du klager på at andre blir gravide mens de som "fortjener det mer" ikke blir det.

Og nå bruker du din svigermor som eksempel? Du mener hun ikke burde blitt velsignet med sin sønn - din mann - fordi hun er et nek?

Gjest tjohooo
Skrevet

Og dette var bare noe...

Noe med måten du ordlegger deg på, sier meg at her kan det like gjerne være dine oppfatninger som er langt fra tilnærmet korrekte.

Gjest Surrivellingen
Skrevet

Du høres ikke helt god ut selv heller...

Gjest Tjoheihei
Skrevet

Hehe, det er kansje slik ut ja. Men han har en idiot familie og det er de fleste er enige i etter mine beskrivelser.

Om de to verdens beste personer eller ikke vet vel ikke jeg, men de er helt normale og dermed skiller de seg ut som engler for meg i den settingen. De er kjempe greie og jeg tror jeg ville likt de hadde jeg blitt kjent med de under andre omstendigheter også.

Du skriver som du har vett til!

Skrevet

Det er da vel ikke vanskeligere enn at du snakker med henne om det når hun ønsker, at du sier du forstår osv. Dette har ingenting med resten av din svigerfamilie å gjøre. Men jeg vil si at dersom du har planer om å fortsette å være i denne svigerfamilien, så bør du kanskje tenke over dine egne meninger litt også? Du høres ikke særlig "romslig" ut i mine ører, og det bør man etter min mening være dersom man skal omgås andre mennesker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...