Gjest Udugelige sangeren! Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har bare hørt en strofe av refrenget i denne sangen, men får den ikke ut av hodet og vil gjerne høre hele. Spent nå på om noen kan hjelpe meg med denne! Tror kanskje det er willy nelson som synger? eller en annen country artist (hørtes veldig country ut). Rolig sang med strofen: "Now tell me realy, is this where you want to be." Mulig han synger "here" i stedet for "where". Og "wanna'be" i stedet for "want to be" OG ikke mobb engelsken min Og samtidig lurer jeg på enda en låt jeg bare nynner en strofe av refrenget på. Dette er ikke country og den er rolig (ballade). Mann som synger og han går opp i en lysere tone i refrenget (og det blir lyst altså!) " I'll be there as soon as i can...." Og det var det jeg kunne av den sangen. Gosj, jeg blir imponert om noen virkelig skjønner hva jeg mener her altså! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nr.2 tipper jeg er Muse - unintended. Vakker sang. 0 Siter
Gjest Udugelige sangeren Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nr.2 tipper jeg er Muse - unintended. Vakker sang. ÅÅå tusen takk! Håper noen klarer nr1 også! 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Er det annen tekst du husker fra sang nr 1? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nr.2 tipper jeg er Muse - unintended. Vakker sang. Har Muse annen melodi i samme gata? Har kun hørt unintended. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har Muse annen melodi i samme gata? Har kun hørt unintended. Har et album av Muse, men alle de andre sangene er ganske annerledes enn Unintended. Men albumet er skikkelig bra da. Aner ikke hva det heter. 0 Siter
Gjest pilteputt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/87.html 0 Siter
Gjest Udugelige sangeren! Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Er det annen tekst du husker fra sang nr 1? nei! Det er det som er så dumt. 0 Siter
Velouria Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/87.html he, he! 0 Siter
Gjest Uduglige sangeren! Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/87.html stilig den. Men hvordan skal jeg gå frem for å søke etter den lille strofen jeg har, der på google? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kan det være en av disse?: 01: All Of Me 02: Don´t Get Around Much Anymore 03: On The Sunny Side Of The Street 04: Twilight Time 05: Georgia On My Mind 06: Someone To Watch Over Me 07: Always On My Mind 08: Crazy 09: Unchained Melody 10: Moon River 11: Some Enchanted Evening 12: Stardust 13: That Lucky Old Sun 14: Blue Skies 15: Moonlight In Vermont 16: Always 17: Ole Buttermilk Sky 18: Blue Eyes Crying In The Rain 19: What A Wonderful World 20: To All The Girls I´ve Loved Before (Duet With Julio Iglesias) - DISK2 - 01: Mona Lisa 02: Turn Me Loose And Let Me Swing 03: Once You´re Past The Blues 04: Please Don´t Talk About Me When I´m Gone 05: Faraway Places 06: The Song From Moulin Rouge (Where Is Your Heart) 07: Danny Boy 08: Because Of You 09: Tenderly 10: To Each His Own 11: Valentine 12: Let It Be Me 13: Over The Rainbow 14: Ac-Cent-Tchu-Ate The Positive 15: Bridge Over Troubled Water (Studio Version) 16: Help Me Make It Through The Night 17: Spanish Eyes (Duet With Julio Iglesias) 18: I Can See Clearly Now 19: City Of New Orleans 20: One For My Baby And One More For The Road 0 Siter
Gjest pilteputt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 stilig den. Men hvordan skal jeg gå frem for å søke etter den lille strofen jeg har, der på google? Du skriver inn den delen av teksten du er helt sikker på med "-tegn foran og bak, f eks "Now tell me really is this where you want to be" Du trenger riktig staving, unngå tegnsetting som komma og punktum. I tillegg skriver du lyrics. Du må kanskje prøve deg litt fram. Hvis du tror du vet hvem som synger, så skriver du navnet. 0 Siter
Gjest Udugelige sangeren! Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du skriver inn den delen av teksten du er helt sikker på med "-tegn foran og bak, f eks "Now tell me really is this where you want to be" Du trenger riktig staving, unngå tegnsetting som komma og punktum. I tillegg skriver du lyrics. Du må kanskje prøve deg litt fram. Hvis du tror du vet hvem som synger, så skriver du navnet. Aaah!! Takk skal du ha, da prøver jeg det. 0 Siter
Gjest pilteputt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Aaah!! Takk skal du ha, da prøver jeg det. Da gjenstår det bare å si lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.