Gå til innhold

Noen som er flinke med flekkfjerning her?

Anbefalte innlegg

Gjest Eljeena
Skrevet

Jeg sølte rødvin på en beige bomullstopp. Det første jeg gjorde var å skylle med vann og vaske litt med zalo for det var det eneste jeg fant.

Etterpå strødde jeg på salt.

Nå etter å ha vasket toppen to ganger har flekkene jeg ikke tok zalo på forsvunnet, men ikke de jeg var så dum å helle zalo på..:(

Noen som har noen råd til meg? Elsker den toppen har sååå lyst til å få flekkene vekk!

Hvilke flekkfjernere i butikken fungerer?

Takk for alle svar, blir suupertakksam:)

Skrevet

Jeg bruker å gni nylon vask på flekker, men da gjør jeg det sraks oh iallefall før jeg vasker klærne, men kanskje verd et forsøk.

Skrevet

Vanish!

Ja, den skal visst være helt topp, det beste som noengang har vært sier mine venninner, har ikke prøvd den selv enda.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Ja, den skal visst være helt topp, det beste som noengang har vært sier mine venninner, har ikke prøvd den selv enda.

Ja, den er slett ikke dum. Vel verdt 50-lappen :)

Gjest Eljeena
Skrevet

Vanish!

Hvordan bruker du den da..? For er det ikke ulike måter å fjerne flekkene på med vanish..mener å ha sett det utenpå.

Siden den er så billig så går jeg for den først tror jeg:)

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hvordan bruker du den da..? For er det ikke ulike måter å fjerne flekkene på med vanish..mener å ha sett det utenpå.

Siden den er så billig så går jeg for den først tror jeg:)

En måleskje med Vanish rett i maskina, bruker vanlig omo tøymykner i tillegg.. Gamle og vanskelige flekker gnis inn med litt vann og Vanish en halvtime før vask.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg bruker å gni nylon vask på flekker, men da gjør jeg det sraks oh iallefall før jeg vasker klærne, men kanskje verd et forsøk.

Jeg sølte rødvin på det hvite gulvteppet mitt, en gang. Jeg er en ivring bruker av wanish. Jeg dunket teppet med dette, å vips....så var alt rødvinen borte vekk!!!

Helt sant, altså!!!

Lips1365380508
Skrevet

Ser at du har fått svar her, og at alle anbefaller Vanish, og den er kjempegod;) Fjerner både ferske og kjempegamle flekk. Alle slags

Men neste gang du søler rødvin (hvis det skjer), så hell hvitvin over, hvis du har tilgjengelig, eller salt. Det skal hjelpe:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...