Gå til innhold

Det er bare å se det i øynene...

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

16

• flisa

9

• Mr Kahn

9

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*kremt* Du glemte tillegget :"...bortsett fra flisa,da."

Skrevet

*kremt* Du glemte tillegget :"...bortsett fra flisa,da."

Jeg hopper alltid over selvfølgeligheter.

Skrevet

Jøss, liker du den typen kvins. Lettere sjokkert, for jeg trodde smaken din var en smule annerledes.

Men jøss, dama var pen å se på ja, og der var vel alt utenom hårfargen og løsvipper ekte - i motsetning til dagens berter, hvor det meste er blåst opp, eller sugd vekk :-)

Skrevet

Vel,nå har du ikke sett meg da. Ikke datteren min eller søsteren min heller, Eller moren min for førti år siden...

Skrevet

Må vel være enig med deg der, men det gjorde ikke henne særlig lykkelig. Og hun døde ung også. Like greit å være litt mer normal tror jeg :-)

Skrevet

Hun er vel ikke forbildet for kvinner i dag heller? I dag skal alle være syltynn og ha gutterompe.

Skrevet

Jøss, liker du den typen kvins. Lettere sjokkert, for jeg trodde smaken din var en smule annerledes.

Men jøss, dama var pen å se på ja, og der var vel alt utenom hårfargen og løsvipper ekte - i motsetning til dagens berter, hvor det meste er blåst opp, eller sugd vekk :-)

«-Jøss, liker du den typen kvins-»

Nei, dette har ingenting med «typen kvins» å gjøre. Marilyn var unik, et ikon, på samme måten som Elvis, Bruce Lee, Rudolph Valentino, Greta Garbo - eller Da Vincis Mona Lisa.

Man kan etterlikne dem, men originalen kommmer ingen i nærheten av.

Skrevet

Hun er vel ikke forbildet for kvinner i dag heller? I dag skal alle være syltynn og ha gutterompe.

Det har jeg ikke gjort meg opp noen mening om.

Skrevet

«-Jøss, liker du den typen kvins-»

Nei, dette har ingenting med «typen kvins» å gjøre. Marilyn var unik, et ikon, på samme måten som Elvis, Bruce Lee, Rudolph Valentino, Greta Garbo - eller Da Vincis Mona Lisa.

Man kan etterlikne dem, men originalen kommmer ingen i nærheten av.

"Man kan etterlikne dem, men originalen kommmer ingen i nærheten av."

Det er sant, og selvsagt var hun unik - ellers ville hun jo vært glemt for lengst.

Noen bare har DET.

Men hvem av nåtidens berter liker du - utenom angie da :-)

Ingen?, er det bare gamle plakater som fenger. Hehe.

Ikke bli sinna nå, for dette er serrrriøst asså ;)

Skrevet

Anatomien stemmer, men fruen er ikke blond eller blåøyd, verken billedlig eller bokstavelig.

På grunn av min høye alder godtar hun min lille beundring for Marilyn, akkurat som hun finner seg i at jeg har flydilla, at jeg er lidenskapelig opptatt av historie og ikke lenger går på helsestudio fem ganger i uka.

Skrevet

"Man kan etterlikne dem, men originalen kommmer ingen i nærheten av."

Det er sant, og selvsagt var hun unik - ellers ville hun jo vært glemt for lengst.

Noen bare har DET.

Men hvem av nåtidens berter liker du - utenom angie da :-)

Ingen?, er det bare gamle plakater som fenger. Hehe.

Ikke bli sinna nå, for dette er serrrriøst asså ;)

Åh, som gressenkemann for et par dager kan jeg nok ta noen råsjanser...men, problemet er at jeg ikke er så frrrrrrøkteli' opptatt av beibs, serru.

Idealene nå til dags ser enten ut som reklame for Kirkens Nødhjelp, eller så ser de ut som flyvertinner på bombefly. Noen hederlige unntak finnes sikkert, men der trenger jeg virkelig nødhjelp.

Forslag?

Skrevet

Heldigvis er det ikke alle som er opphengt i den "standarden" :-)

".............................."

Skrevet

Flott dame, det der. Egentlig ikke min type i det hele tatt, men likevel en av de flotteste damene i nyere historie.

"..........................."

Skrevet

Åh, som gressenkemann for et par dager kan jeg nok ta noen råsjanser...men, problemet er at jeg ikke er så frrrrrrøkteli' opptatt av beibs, serru.

Idealene nå til dags ser enten ut som reklame for Kirkens Nødhjelp, eller så ser de ut som flyvertinner på bombefly. Noen hederlige unntak finnes sikkert, men der trenger jeg virkelig nødhjelp.

Forslag?

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000TW2ZW.02.LZZZZZZZ

http://www.ianmeets.com/about/holly-valance.jpg

Og hun her.

http://www.onlinemagasinet.no/bilder/1717_4_artikkel.jpg

http://www.frokennorge.no/images/kathrineSorland14_stor.jpg

http://missosology.org/2004/nortop.jpg

Disse to har mannen i huset sansen for :-)

Tipper du liker nr.1 best, hvis du liker noen av dem?

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...