Gå til innhold

Det er bare å se det i øynene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sammenlikne Marilyn med disse blodløse kreaturene er som å rette ei lommelykt mot sola.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

16

• flisa

9

• Mr Kahn

9

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mye pent her, ingen tvil om det, men spørsmålet er om jeg ville ha hatt noen av dem. Det tviler jeg sterkt på, kanskje feid over dem en gang eller to, men tvilsomt noe mer.

Tror ikke at jeg hadde passet inn i livet til slike jenter, eller omvendt kanskje.

Skrevet

Å sammenlikne Marilyn med disse blodløse kreaturene er som å rette ei lommelykt mot sola.

Øi, jeg sammenlignet ikke disse med Marilyn på noen måte. Hun er dau. Jeg plukket frem to som lever :-)

Det må da finnes noen du liker utenom angie vel. Eller er det legender du vil ha bilder av. Det har du sikkert nok av fra før.

Får aldri gjort noe riktig for deg - du er så kresen atte :-)

Skrevet

Mye pent her, ingen tvil om det, men spørsmålet er om jeg ville ha hatt noen av dem. Det tviler jeg sterkt på, kanskje feid over dem en gang eller to, men tvilsomt noe mer.

Tror ikke at jeg hadde passet inn i livet til slike jenter, eller omvendt kanskje.

"Tror ikke at jeg hadde passet inn i livet til slike jenter, eller omvendt kanskje."

Eller omvent kanskje - passer nok bedre ;-)

Skrevet

Personlig synes jeg alle var meget pene:-)

Vel Goliath, det er to damer her altså :-)

Den første er Holly Valance og den andre er frøken Sørland :-)

Begge er damer som mannen i huset syntes er mer enn tagbare - for å si det sånn.

Skal jeg gi han steikepanna? :-)

Neida bare tuller, blåser i sånt jeg.

Skrevet

"Tror ikke at jeg hadde passet inn i livet til slike jenter, eller omvendt kanskje."

Eller omvent kanskje - passer nok bedre ;-)

Åååå???..tror det passer bedre??.......hehe

Skrevet

Vel Goliath, det er to damer her altså :-)

Den første er Holly Valance og den andre er frøken Sørland :-)

Begge er damer som mannen i huset syntes er mer enn tagbare - for å si det sånn.

Skal jeg gi han steikepanna? :-)

Neida bare tuller, blåser i sånt jeg.

Nå innbefattet jeg Marilyn i "alle" da:-)

Men skal jeg plukke ut en favoritt rent utseendemessig av disse tre så måtte det bli Holly Valance....

Det er noe ved hennes øyne som gjør henne "spesiel":-)

Skrevet

Øi, jeg sammenlignet ikke disse med Marilyn på noen måte. Hun er dau. Jeg plukket frem to som lever :-)

Det må da finnes noen du liker utenom angie vel. Eller er det legender du vil ha bilder av. Det har du sikkert nok av fra før.

Får aldri gjort noe riktig for deg - du er så kresen atte :-)

Kresen? Nah, jeg er bare monogam, og ser på Marilyn som et naturens kunstverk. Mulig at noen ikke skjønner dette, men Marilyn er ikke noe kjønnsobjekt i mine øyne.

Angelina Jolie har mer særpreg enn billedskjønnhet, og er kanskje mer interessant som fenomen, jfr. Lara Croft i Tombraider.

Og hva legender og idealer angår så finner du noen av dem her. Men det er ingen grunn til å gjøre noe nummer ut av at dette bare er menn:

http://www.ww2-airborne.us/units/506/506_trp.html

Skrevet

Nå innbefattet jeg Marilyn i "alle" da:-)

Men skal jeg plukke ut en favoritt rent utseendemessig av disse tre så måtte det bli Holly Valance....

Det er noe ved hennes øyne som gjør henne "spesiel":-)

"Men skal jeg plukke ut en favoritt rent utseendemessig av disse tre så måtte det bli Holly Valance....

Det er noe ved hennes øyne som gjør henne "spesiel":-)"

Du også - ja, det tippet jeg igrunn. Pen dame ingen tvil om det.

Mannen her sa at det hadde vært deilig å se meg i senga sammen med Holly. MEN ikke i virkeligheten altså, kun fantasi, og noe annet hadde jo vært komplett umulig å fått til også. Ikke hadde jeg hatt lyst heller, men drømme kan han jo få lov til ;-)

Er jeg litt for fritt-talende her nå. Jeg ønsker jo ikke å gi deg sjokk :-)

Skrevet

Kresen? Nah, jeg er bare monogam, og ser på Marilyn som et naturens kunstverk. Mulig at noen ikke skjønner dette, men Marilyn er ikke noe kjønnsobjekt i mine øyne.

Angelina Jolie har mer særpreg enn billedskjønnhet, og er kanskje mer interessant som fenomen, jfr. Lara Croft i Tombraider.

Og hva legender og idealer angår så finner du noen av dem her. Men det er ingen grunn til å gjøre noe nummer ut av at dette bare er menn:

http://www.ww2-airborne.us/units/506/506_trp.html

"Kresen? Nah, jeg er bare monogam, og ser på Marilyn som et naturens kunstverk. Mulig at noen ikke skjønner dette, men Marilyn er ikke noe kjønnsobjekt i mine øyne."

Hva har dette med monogam å gjøre? Jeg er 100% trofast sjæl, men kan se menn som er flotte forde (ikke så mange av dem at det gjør noe)

OG jeg skjønner også den biten hvor du sier at hun er et kunstverk, og ikke et skjønnsobjekt for din del.

Jeg kan se også se en knallkjekk mann, men han tenner INGENTING i meg, annet enn at jeg ser han er flott. Jeg har ikke lyst på sex med han av den grunn.

Akkurat som et bilde, som er pent å se på. Er vi sånn nogenlunde enige nå?

De krigsheltene dine, velger jeg å ikke kommentere.

Skrevet

Hun er vel ikke forbildet for kvinner i dag heller? I dag skal alle være syltynn og ha gutterompe.

Ja det ser sånn ut, men det er ikke noe pent. Jeg så Kathrine Sørland på TV på lørdag, og jeg synes hun er for tynn i underkroppen. Dessuten har hun ikke rumpe i det hele tatt.

Nå er det sikkert noen som vil si at jeg er misunnelig. Men nei, banna bein.

Så hoppjenta Anette Sagen i miniskjørt på et bilde. Der har man en underkropp etter min smak. Flotte, sterke bein med fine muskler og tydelig rumpe. Og lår som ser ut som lår.

Skrevet

Ja det ser sånn ut, men det er ikke noe pent. Jeg så Kathrine Sørland på TV på lørdag, og jeg synes hun er for tynn i underkroppen. Dessuten har hun ikke rumpe i det hele tatt.

Så hoppjenta Anette Sagen i miniskjørt på et bilde. Der har man en underkropp etter min smak. Flotte, sterke bein med fine muskler og tydelig rumpe. Og lår som ser ut som lår.

Hysj, ikke si slik. Jeg har ikke rumpe i det hele tatt og har tynne bein. Æsj.

Skrevet

Hysj, ikke si slik. Jeg har ikke rumpe i det hele tatt og har tynne bein. Æsj.

Men du har da heller ikke utgitt deg for å være Norges vakreste.

Dessuten må du huske på tilsvarende mange med litt stor rumpe som kan bli glad.

Skrevet

Men du har da heller ikke utgitt deg for å være Norges vakreste.

Dessuten må du huske på tilsvarende mange med litt stor rumpe som kan bli glad.

Det er forskjell på litt stor rumpe og nesten ingen rumpe skal jeg si deg ;o)

Skrevet

Helt enig, Anette er kjempeflott.

Skrevet

Det er forskjell på litt stor rumpe og nesten ingen rumpe skal jeg si deg ;o)

Jaja. Du kan jo prise deg lykkelig over at du ikke har megarumpe!

Skrevet

Jaja. Du kan jo prise deg lykkelig over at du ikke har megarumpe!

Det har jeg ikke lyst på altså :o)

Skrevet

"Men skal jeg plukke ut en favoritt rent utseendemessig av disse tre så måtte det bli Holly Valance....

Det er noe ved hennes øyne som gjør henne "spesiel":-)"

Du også - ja, det tippet jeg igrunn. Pen dame ingen tvil om det.

Mannen her sa at det hadde vært deilig å se meg i senga sammen med Holly. MEN ikke i virkeligheten altså, kun fantasi, og noe annet hadde jo vært komplett umulig å fått til også. Ikke hadde jeg hatt lyst heller, men drømme kan han jo få lov til ;-)

Er jeg litt for fritt-talende her nå. Jeg ønsker jo ikke å gi deg sjokk :-)

Synes det virker som om du og mannen din har en god og åpen tone dere i mellom jeg.

Nei - jeg fikk ikke noe som en gang minnet om sjokk av noe av det du skrev:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...