Gå til innhold

Det er bare å se det i øynene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Kresen? Nah, jeg er bare monogam, og ser på Marilyn som et naturens kunstverk. Mulig at noen ikke skjønner dette, men Marilyn er ikke noe kjønnsobjekt i mine øyne."

Hva har dette med monogam å gjøre? Jeg er 100% trofast sjæl, men kan se menn som er flotte forde (ikke så mange av dem at det gjør noe)

OG jeg skjønner også den biten hvor du sier at hun er et kunstverk, og ikke et skjønnsobjekt for din del.

Jeg kan se også se en knallkjekk mann, men han tenner INGENTING i meg, annet enn at jeg ser han er flott. Jeg har ikke lyst på sex med han av den grunn.

Akkurat som et bilde, som er pent å se på. Er vi sånn nogenlunde enige nå?

De krigsheltene dine, velger jeg å ikke kommentere.

*hopper opp og ned* jeg er tilbake og kan fortelle hvam han liker;

Elisabeth Shue

http://members.aol.com/unceman/page1/wrestle.jpg

og Helen Hunt!

http://www.hhbrazilian.hpg.ig.com.br/abert_pict.jpg

Så det så! :)

....ellers - kan jeg jo fortelle at jeg sendte inn bilde av meg selv - hvor man skal finne ut hvem man ligner best - ansiktstrekk et _ og jeg kom ut med ,- ha! - Marilyn Monroe! :) Fikk tilbake en animert sak med mitt ansikt og hennes - morsomt! :)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

16

• flisa

9

• Mr Kahn

9

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*kremt* Du glemte tillegget :"...bortsett fra flisa,da."

Jeg er likevel overjordisk! :)

Skrevet

*hopper opp og ned* jeg er tilbake og kan fortelle hvam han liker;

Elisabeth Shue

http://members.aol.com/unceman/page1/wrestle.jpg

og Helen Hunt!

http://www.hhbrazilian.hpg.ig.com.br/abert_pict.jpg

Så det så! :)

....ellers - kan jeg jo fortelle at jeg sendte inn bilde av meg selv - hvor man skal finne ut hvem man ligner best - ansiktstrekk et _ og jeg kom ut med ,- ha! - Marilyn Monroe! :) Fikk tilbake en animert sak med mitt ansikt og hennes - morsomt! :)

"....ellers - kan jeg jo fortelle at jeg sendte inn bilde av meg selv - hvor man skal finne ut hvem man ligner best - ansiktstrekk et _ og jeg kom ut med ,- ha! - Marilyn Monroe! :) Fikk tilbake en animert sak med mitt ansikt og hennes - morsomt! :)"

Pøh, du tuller du, eller gjør du ikke? :-) Du er pen du altså, det er ikke det - men Marilyn?

Vel, hvor sender man inn bilde av seg selv isåfall? Vil du fortelle det?

Skrevet

"....ellers - kan jeg jo fortelle at jeg sendte inn bilde av meg selv - hvor man skal finne ut hvem man ligner best - ansiktstrekk et _ og jeg kom ut med ,- ha! - Marilyn Monroe! :) Fikk tilbake en animert sak med mitt ansikt og hennes - morsomt! :)"

Pøh, du tuller du, eller gjør du ikke? :-) Du er pen du altså, det er ikke det - men Marilyn?

Vel, hvor sender man inn bilde av seg selv isåfall? Vil du fortelle det?

Det er sant! :)

Husker ikke hvor det var - sikkert i et sånt INPOC-blad som jentene har - jeg kan legge ut bildet en dag - når jeg gidder - så skal du få se! :)

Skrevet

Synes det virker som om du og mannen din har en god og åpen tone dere i mellom jeg.

Nei - jeg fikk ikke noe som en gang minnet om sjokk av noe av det du skrev:-)

:-)

Det er bare sånn kose/kåteprat oss imellom. Ingen av oss er interssert i sånt hvis det kom til stykket. Jeg spurte slik en gang.

Ville du hvis det virkelig kom til stykket - enten med Holly eller ei annen jente, ja ei som var litt mer nærliggende enn en drøm. Svaret hans var NEI.

Så som du skjønner er dette bare kåteprat og fanasier som vi deler med hverandre. Noen vil kanskje oppfatte det som dumt å skrive slikt her, men akkurat det gjør meg ingenting.

Dette piffer bare opp, og jeg kunne aldri finne på å bli sjalu på en fantasi. Det er bare deilig å se han bli sprengkåt av grisepratet oss imellom. Jeg blir jo også kåt av å se han kåt, så ingen skade skjedd ;-)

Skrevet

Det er sant! :)

Husker ikke hvor det var - sikkert i et sånt INPOC-blad som jentene har - jeg kan legge ut bildet en dag - når jeg gidder - så skal du få se! :)

Ja takk gjør det, eller send det til meg på mail. Det kan da ikke være så store jobben ;-)

Frir så det uler, for her ble jeg nysgjerrig.

Men prøv å finn ut hvor du sendte inn det bildet - det hadde vært så morsomt å prøvd.

Skrevet

:-)

Det er bare sånn kose/kåteprat oss imellom. Ingen av oss er interssert i sånt hvis det kom til stykket. Jeg spurte slik en gang.

Ville du hvis det virkelig kom til stykket - enten med Holly eller ei annen jente, ja ei som var litt mer nærliggende enn en drøm. Svaret hans var NEI.

Så som du skjønner er dette bare kåteprat og fanasier som vi deler med hverandre. Noen vil kanskje oppfatte det som dumt å skrive slikt her, men akkurat det gjør meg ingenting.

Dette piffer bare opp, og jeg kunne aldri finne på å bli sjalu på en fantasi. Det er bare deilig å se han bli sprengkåt av grisepratet oss imellom. Jeg blir jo også kåt av å se han kåt, så ingen skade skjedd ;-)

"Jeg blir jo også kåt av å se han kåt, så ingen skade skjedd ;-)"

Så lenge ingen skade har skjedd, og ingen skjede er skadd - så er jo det helt topp:-)

(ahhh....den var bløt...)

Men litt mer seriøst, så er jeg helt enig med deg i at det å kunne "fantasere" og ha en god blanding av humor og lekenhet i et forhold, er meget sunt og viktig.

Ikke minst viser det at tillitten er til stede, og at man stoler fullt og helt på hverandre.

Jeg kunne aldri ha vært i et forhold preget av sjalusi og misstenksomhet - og har heller aldri vært det:-)

Skrevet

Ja takk gjør det, eller send det til meg på mail. Det kan da ikke være så store jobben ;-)

Frir så det uler, for her ble jeg nysgjerrig.

Men prøv å finn ut hvor du sendte inn det bildet - det hadde vært så morsomt å prøvd.

må sende det til meg selv først - men jeg vet ikke mailadressen din: send den til: [email protected] i så fall! :)

Skrevet

Gjort.

Takker :-)

Jeg klarer ikke å få sendt det bildet fra mobilen til emailen min - fanken også - har du mobil som kan ta MMS - så skal jeg sende det direkte - send mobilønummeret ditt til samme mailadresse i så fall - jeg vet jo likevel hvem du er :)

Skrevet

Jeg klarer ikke å få sendt det bildet fra mobilen til emailen min - fanken også - har du mobil som kan ta MMS - så skal jeg sende det direkte - send mobilønummeret ditt til samme mailadresse i så fall - jeg vet jo likevel hvem du er :)

Nei, har bare en gammel nokiasak nå, så det går ikke.

Søren også, men takk for at du gadd å prøve :-)

Skrevet

Nei, har bare en gammel nokiasak nå, så det går ikke.

Søren også, men takk for at du gadd å prøve :-)

Jeg skal i alle fall prøve å sende det til meg sjøl noen ganger til...hehe

Skrevet

har ikke fått mail fra deg jeg........men nå har jeg klart å hente fila og lagt den her:

http://www.geocities.com/flisa_ja/marilyn.htm

hihi

husk å trykk refresh hver gang du vil se den på nytt! :)

Tøft :-)

Jeg vil også - buhu :-)

Neida, nå skal jeg ikke mase mer. Men takk, det var artig.

Ikke så mye spennende som skjer for min del, annet enn å kjøre unger hit og dit og lage middag og samtidig prøve å lese.

Men jeg har ikke noe å klage på heller. Annet enn det som ikke er noe å få gjort noe med. Så det tier jeg like gjerne stilt med.

Skrevet

Må vel være enig med deg der, men det gjorde ikke henne særlig lykkelig. Og hun døde ung også. Like greit å være litt mer normal tror jeg :-)

Hun døde da jeg ble født - kanskje jeg er reinkarnert? *innbiller seg*

Skrevet

Det var jeg som la ut den - hehe

Jeg husker det. Så du skal få æren av å ha funnet det nydelige bildet der :-)

Jeg pleier som regel å skrive hvem som har lagt ut hva, når jeg eventuellt legger ut det samme. Tenkte at akkurat den blomkålrompa ikke var så viktig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...