Gå til innhold

bursdagsselskap til 11åring... hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest bor i Oslo
Skrevet

Skal ha barnebursdag til 11-åringen (gutt) til helga, og har ligget med influensa og ennå ikke orket å vri hjernen til å finne ut hva vi skal gjøre. Pleier ikke ha det inne, bla. fordi vi har for liten plass.

Det er snakk om 13-15 stk slamper som er rimelig aktive og høylydte.. ;)

Tidligere har vi pleid å ha utebursdag, i hagen, men i år er det ikke snø her vi bor!! Må derfor finne på en kriseløsning, enten ved å ha det andre steder, ute, eller leie noe og være inne. Det skal helst ikke koste FOR mye heller for en alenemor..

Kanskje jeg må svelge mine egne forsett om "kjøpe-bursdager" og innse at tiden går videre og jeg må henge med? At hjemmebursdager ikke ER så spennende lenger? Bowling, kino og Freiabursdager slår jo an, men koster jo en del. Så syns jeg det blir så lite "personlig" og BURSDAG ut av det liksom... Dilemma...

Jeg har foreslått at vi enten

1) kutter ut barnebursdag i år

2) bare inviterer noen få

Dette har blitt kontant avvist, da det blir for "sært" for de andre i klassen og det blir snakket om i lange tider.. *sukk*

Har dere forslag??

Alle ideer mottas med stor takk!! :)

Gjest bare et lite forslag
Skrevet

hva med skogstur med bål og pølsegrilling kombinert med noen konkurranser?

Gjest bor i Oslo
Skrevet

hva med skogstur med bål og pølsegrilling kombinert med noen konkurranser?

hehe... var det bursdagsbarnet selv foreslo.. Men mor sa hun ikke orket... Kanskje jeg bør gjøre det likevel.. ;)

De andre årene har vi nettopp pleid å tråkke en svær ring i snøen i hagen, med sitteplasser og bål i midten - og grillet pølser. Men da med snø... Vi har pleid å ha en DIGER snøhaug der jeg har slengt ut 7-8 spader, og sagt "grav" og de har lagd tuneller, flaskebaner osv. Kosa seg værre...

Vi har jo skogen rett ved, så kanskje..? Ble litt inspirert nå.. :))

Tusen takk for kjapt svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...