Gå til innhold

Jury dømmer naken barnepike..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate, dama lå jo splitter naken i mørket på sofaen med fireåringen mellom beina mens de så på Die Hard.

Ikke dagmamma-materiale, nei. Grisekjerring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff.

Lurer på hva slags straff den samme personen hadde fått dersom hun var en mann. Men da hadde hun forsåvidt ikke vært den samme personen.

Skrevet

Huff.

Lurer på hva slags straff den samme personen hadde fått dersom hun var en mann. Men da hadde hun forsåvidt ikke vært den samme personen.

Tja, dama risikerer jo 15 års fengsel, så de gjør kanskje ikke så stor forskjell på kjønnene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, dama risikerer jo 15 års fengsel, så de gjør kanskje ikke så stor forskjell på kjønnene?

Åja, såpass. Jeg leste ikke artikkelen.

Men det er godt.

Hun kan jo ikke være helt god hun jenta der. Forrykt.

Burde nok heller lekt barnevakt for 16 år gamle gutter sånn som hun holder på. Hadde nok blitt en slager i nabolaget.

Skrevet

Åja, såpass. Jeg leste ikke artikkelen.

Men det er godt.

Hun kan jo ikke være helt god hun jenta der. Forrykt.

Burde nok heller lekt barnevakt for 16 år gamle gutter sånn som hun holder på. Hadde nok blitt en slager i nabolaget.

Skulle jeg tro, ja. Actionfilm og naken dame, hva mer kan en yngling ønske seg når han er hjemme alene?

Gjest baddybay
Skrevet

Huff.

Har hørt av kvinner får høyere straff enn menn for samme forbrytelse.

Menn får jo aldri straff for sånt da. Max et par mnd eller noe? Eksmannen til venninna mi slapp unna selv om hun tok han på fersken. Er jo så vedtatt sannhet at kvinner bare juger om slikt at de aldri blir trodd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle jeg tro, ja. Actionfilm og naken dame, hva mer kan en yngling ønske seg når han er hjemme alene?

For en 16-åring med spinnville hormoner kan vel knapt noe bli større?

Skrevet

For en 16-åring med spinnville hormoner kan vel knapt noe bli større?

Sleng inn et par øl, så er du vel der.

(throw in a fat guy and a tree, and you've got yourself a Christmas) ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Menn får jo aldri straff for sånt da. Max et par mnd eller noe? Eksmannen til venninna mi slapp unna selv om hun tok han på fersken. Er jo så vedtatt sannhet at kvinner bare juger om slikt at de aldri blir trodd.

Jo, enig i at straffenivet på sedeligetsforbrytelser i Norge er perverst lavt.

Men her snakker vi ikke om Norge.

Uansett: Det første innlegget mitt ble helt feil når jeg nå leser at jenta kan risikere 15 år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sleng inn et par øl, så er du vel der.

(throw in a fat guy and a tree, and you've got yourself a Christmas) ;o)

Det hadde sannsynligvis blitt for mye av det gode.

Skrevet

Da har du hørt feil. I så godt som alle forbrytelser får menn strengere straff enn kvinner.

Skrevet

Gjorde hun ikke mer enn å vise seg naken så var det jo ikke så ille. Ungene har sikkert sett foreldrene nakne også.

Men det var utrolig urutinert gjort. Og en latterlig dårlig unnskyldning.

Men 15 år for dette? Vet ikke helt jeg.

Hvor finner en forresten kvinner som kler seg nakne på oppfordring (uten å ta betalt for det eller noe)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...