Gå til innhold

Hvordan få ut aggresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest endelig singel!
Skrevet

Jeg har nettopp brutt med kjæresten, og sitter med en hel masse aggresjon i meg som jeg gjerne skulle fått ut på en sunn måte..

jeg aner ikke hvordan. Kjenner at det bare snevrer seg mer og mer til innvendig, det koker snart!

Noen råd om hvordan få det ut?

Skrevet

Er du jente? Klipp eller forandre på håret ditt kanskje, kjøp/unn deg noe lekkert eller noe du har ønsket deg, noe litt mer luksus enn vanlig...

Begynn på karate eller annen kampsport....(helst fullkontakt :) ). Kjempebra for å få ut aggresjon....generell trening og forøvrig :)

Skrevet

Fysisk utageren i form av idrett. Boksing, f.eks. Selvforsvar.

Hogge ved...

Gjest nickløs i dag
Skrevet

Sånn hadde jeg det etter siste bruddet. Jeg var flyende forbanna på ham.

Da begynte jeg på trening (i sal) tre ganger i uka. Hver gang vi løp og trampet osv, lot jeg som jeg trampet på ham *lol*. Samme følelsen fikk jeg av å løpe i skogen også. Dessuten var det deilig å kjenne at jeg liksom "fikk kroppen min tilbake". Følte meg mye gladere etter hver treningsøkt.

Før dette hadde jeg vært litt lat av meg, men den treningen ble faktisk starten på en ny livsstil! Jeg gikk ned flere kilo dessuten, så det var virkelig verdt det!

Skrevet

I gamle dager var en mye anvendt metode følgende:

Henge opp det man har av løse tepper, ryer e.l. - finne teppebankeren - slå løs det man orker *s*

Hvor anvendelig det er i et mer moderne hjem, hvor det typisk er lite ryer og tepper som trenger støvfjerning, er jeg dog mer usikker på...

Skrevet

I gamle dager var en mye anvendt metode følgende:

Henge opp det man har av løse tepper, ryer e.l. - finne teppebankeren - slå løs det man orker *s*

Hvor anvendelig det er i et mer moderne hjem, hvor det typisk er lite ryer og tepper som trenger støvfjerning, er jeg dog mer usikker på...

Putekrig fungerer helt utmerket og gjør samme nytte. Artigere enn teppeebanking også. :o)

Skrevet

Putekrig fungerer helt utmerket og gjør samme nytte. Artigere enn teppeebanking også. :o)

Joa, men trådstarter er -singel- står det. Barn er ikke nevnt noe sted.

Derfor en løsning som ikke trenger å involvere flere ;-)

Skrevet

Joa, men trådstarter er -singel- står det. Barn er ikke nevnt noe sted.

Derfor en løsning som ikke trenger å involvere flere ;-)

heng opp et bilde av eksen og dælj løs! :o)

Jeg har hatt putekrig aleine mot ei dør og det går utmerket. Innbilte meg at døra var George Bush.

Skrevet

Ta deg noen skikkelig utagerende treningstimer, helst med utfall og slag/spark.

Kjøp et billig servise på Fretex eller Ikea og knus det med hammer.

Sett på den hardeste, raskeste musikken du har og dans og syng alt du orker.

Skriv ned i listeform alt du er forbannet over, og brenn lista.

Skrevet

Jeg har hatt putekrig aleine mot ei dør og det går utmerket. Innbilte meg at døra var George Bush.

Godt forslag - gi det til trådstarter her og kanskje - ikke sikkert at vedkommende følger med på alle innleggene som kommer i tråden h*n startet...

Skrevet

Yeah, og døra ga deg vel bank, antar jeg...

Poor scmuck...

Skrevet

Med underskriften «endelig singel» kan kanskje selvmedlidenheten din virke noe malplassert?

Skrevet

Yeah, og døra ga deg vel bank, antar jeg...

Poor scmuck...

Nåneida, det var ikke jeg som fikk bank nei. Men tror ikke Bush ville kjent så mye han heller om han hadde vært der, det var jo bare ei pute. Det er jo det eneste angrepsvåpenet jeg kan tenke meg å bruke. :o)

Skrevet

Nåneida, det var ikke jeg som fikk bank nei. Men tror ikke Bush ville kjent så mye han heller om han hadde vært der, det var jo bare ei pute. Det er jo det eneste angrepsvåpenet jeg kan tenke meg å bruke. :o)

Ah - det er deg! Jeg kjente deg igjen på denne: :0) (ja, jeg er litt træg)

Men joda, du og kameraten (you know who) har nok metoder å bruke overfor Bush og alle fiender av sosialismen, tenker jeg. Men det er jo noe en ikke, eh...dør av.

Tog du'an? ;^)

Skrevet

Ah - det er deg! Jeg kjente deg igjen på denne: :0) (ja, jeg er litt træg)

Men joda, du og kameraten (you know who) har nok metoder å bruke overfor Bush og alle fiender av sosialismen, tenker jeg. Men det er jo noe en ikke, eh...dør av.

Tog du'an? ;^)

Vet ikke om du har oppfattet at jeg er pasifist jeg? Bruker ikke kraftigere våpen enn puter jeg da. Du har sammenliknet meg med en med nick Sør tidligere. Aner ikke hvem han er, vet bare at vi er NOENLUNDE enige når det gjelder Midt-Østen politikk.

Gjest forsatt nickløs i dag
Skrevet

Med underskriften «endelig singel» kan kanskje selvmedlidenheten din virke noe malplassert?

Lurer på hva slags forhold du har til følelser, hvis du kaller et innlegg som det ovenfor, som selvmedlidende....?

Du virker noe skakkjørt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trening. En skikkelig økt hvor du tar deg helt ut. Gjerne en løpetur.

Men nicket ditt forteller meg at det kanskje mer er på sin plass å sprette champisen. :)

Skrevet

Vet ikke om du har oppfattet at jeg er pasifist jeg? Bruker ikke kraftigere våpen enn puter jeg da. Du har sammenliknet meg med en med nick Sør tidligere. Aner ikke hvem han er, vet bare at vi er NOENLUNDE enige når det gjelder Midt-Østen politikk.

«-...vet bare at vi er NOENLUNDE enige når det gjelder Midt-Østen politikk.-»

Hvis det er pasifismen som ligger til grunn for Midtøsten-synet ditt, da tror jeg du har misforstått begrepet.

Skrevet

Fitnessboxing er en flott måte å få ut aggresjon på, dersom du har mulighet til det! Eller trening generelt. Det må vel kunne kalles en sunn måte vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...