Gå til innhold

Kjøpe leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny leiglighet i Bergen, bortsett fra BT, Notaravisen og finn.no hvor kan jeg lete da? Hvilke eiendomsmeglere finnes det i Bergen?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

7

• Mary Poppins

5

• pasa22

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

BA annonsene? BA nett har noe som heter Zett annonsemarked tror jeg..kan se der iallefall... ellers så kan du jo se på prospekter hos de aller fleste bankene feks, skjønt de annonserer i avisene de og da..BT har forøvrig en ganske grei boligavis en gang i uken (?), brukte selv BTs boligavis + Notar for å se etter hus da vi var på jakt.

Skrevet

BA annonsene? BA nett har noe som heter Zett annonsemarked tror jeg..kan se der iallefall... ellers så kan du jo se på prospekter hos de aller fleste bankene feks, skjønt de annonserer i avisene de og da..BT har forøvrig en ganske grei boligavis en gang i uken (?), brukte selv BTs boligavis + Notar for å se etter hus da vi var på jakt.

BA annonsene glemte jeg å nevne, har sett der, og har også sett i BT og Notaravisen, bare lurte på om det var noe mer. Takk for svar.

Skrevet

garanti.no

storbergen.no

aktiveiendom.no

men disse er også ført opp på finn.no og zett.no

lykke til ;)

Skrevet

garanti.no

storbergen.no

aktiveiendom.no

lykke til ;)

Kan også føye til at de fleste bankene selger boliger også som dnb og spv.

Skrevet

garanti.no

storbergen.no

aktiveiendom.no

lykke til ;)

skal sjekke ut de nettsidene nå.

Tusen takk:)

Skrevet

skal sjekke ut de nettsidene nå.

Tusen takk:)

glemte bob.no ;)

Gjest nickless
Skrevet

Hei

Stort sett alle banker,også posten,har en eiendomsavdeling. Som regel henger det masse prospekter på vinduene.

Lykke til!

Skrevet

Vent med å kjøpe leilighet. Vi får et formidabelt prisfall i annet halvår.

Skrevet

Hva får deg til å tro det? Skal muligens kjøpe en ny leilighet så er interressert ;)

Skrevet

Kjenner ikke boligmarkedet i Bergen, men synes ikke noen ting tyder på prisfall overhodet. Rentene har ikke begynt å gå opp, og ingen vet når det skjer. Hva skulle tilsi et krakk i boligmarkedet?

mil1365380270
Skrevet

Kjenner ikke boligmarkedet i Bergen, men synes ikke noen ting tyder på prisfall overhodet. Rentene har ikke begynt å gå opp, og ingen vet når det skjer. Hva skulle tilsi et krakk i boligmarkedet?

Den psykologiske effekten.

mil1365380270
Skrevet

Av hva da?

Den psykologiske effekten av at folk tror prisene skal gå ned, da blir de selvfølgelig sittende på gjerdet. Og folk selger til lavere pris, fordi de er redde for å få enda mindre om de venter.

Skrevet

Den psykologiske effekten av at folk tror prisene skal gå ned, da blir de selvfølgelig sittende på gjerdet. Og folk selger til lavere pris, fordi de er redde for å få enda mindre om de venter.

Ingenting rundt meg tyder på at folk sitter på gjerdet og venter.

mil1365380270
Skrevet

Ingenting rundt meg tyder på at folk sitter på gjerdet og venter.

Rundt meg tenker flere på å vente :-)

Skrevet

Rundt meg tenker flere på å vente :-)

Det har vært slik av og til, men ikke alle kan vente. Det er greit for dem som tenker å kjøpe større eller mindre, men de som trenger bolig kjøper den for å bo i den. Ingenting rundt meg tyder på at behovet for boliget er mindre nå.

Skrevet

Det var om det på radio i går.

Det er enormt med boliger som er igangsatt siste månedene, og mange som blir ferdig de nærmeste månedene som skal ut for salg.

Mange av de boligene som blir "solgt" før de er ferdige, er spekulanter uten eget boligbehov. Disse skal også selge.

Det blir en stor ubalanse i markedet. Utbyggerne har begynt å skjelve i bukseræva. Selv ikke den lave renta vil hindre et priskrakk.

Alle vet at historien gjentar seg.Stor etterspørsel = det bygges mye mer enn markedet kan absorbere.

Skrevet

Hva får deg til å tro det? Skal muligens kjøpe en ny leilighet så er interressert ;)

Det var om det på radio i går.

Det er enormt med boliger som er igangsatt siste månedene, og mange som blir ferdig de nærmeste månedene som skal ut for salg.

Mange av de boligene som blir "solgt" før de er ferdige, er spekulanter uten eget boligbehov. Disse skal også selge.

Det blir en stor ubalanse i markedet. Utbyggerne har begynt å skjelve i bukseræva. Selv ikke den lave renta vil hindre et priskrakk.

Alle vet at historien gjentar seg.Stor etterspørsel = det bygges mye mer enn markedet kan absorbere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...