Gå til innhold

BOIKOTT TINE

Gjest Yes, den er jeg med på!

Anbefalte innlegg

Gjest teatrika
Skrevet

IKKE SNAKK OM! Jeg kjøper de produktene jeg liker best, uansett måte de kommer i butikkene på!!

Skrevet

Boikotter heller Ica jeg da..

Tine kjøper jeg for osten der er best.

Skrevet

Dette er med respekt å melde, TØVETE!

Bare fordi tabloidene (VG, Dagbladet og tv2) har bestemt seg for å ta rotta på Tine (for det selger aviser/seere), så skal vi altså kjøpe glatt det de sier/skriver? Vi som aldri har sittet ved forhandlingsbordet til hverken ICA eller Tine? Jeg har ikke tro på at dagligvarebutikkene er så mye som en TØDDEL bedre enn Tine. Vi ser jo hvem som er matmilliardærer....

Når min egen bransje (som ikke er matindustrien) blir omtalt i tabloidene, ser jeg hvor mange faktafeil de klarer å begå, så jeg har forlengst avstått fra forhåndsdømming.

Det verste er at dersom det senere viser seg at tabloidene tok feil, så er det uhyre få mennesker som får det med seg - dementisaker får jo slett ikke krigsoverskrifter slik som den opprinnelige saken fikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...