Gjest signe signatur Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Føler du at det er "deg"? Har et navn jeg ikke synes passer til meg. Ikke klinger det godt heller. Kunne du byttet navn? Hvordan tror du det ville føles? Hva ville venner, mann, barn og øvrig familie si? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er godt fornøyd med navnet mitt. Tok selv og strøk et mellomnavn som ble brukt av enkelta da jeg ble rundt 20 år. Da hadde jeg flytta hjemmefra og det ble ikke noe problem. Eneste som aldri vente seg til mitt ene, korte navn var mormora mi, så jeg lot henne kalle meg ved dobbelnavn selv om jeg strengt tatt ikke het det lenger. For alle andre gikk overgangen greit. Jeg selv kunne nok ikke tenkt meg å bytte navn helt, men ville ikke synes det var problematisk om andre gjorde det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Synes navnet mitt er kjedelig. Men jeg kunne ikke tenke meg å bytte, det ville vært helsnålt! Ikke aner jeg hva jeg skulle byttet til heller. 0 Siter
Gjest bullen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, jeg liker navnet mitt og synes det passer godt til meg :-) Det er ikke noe spessielt navn, helt vanlig, men det er liksom meg. Akkurat mitt utseendet kler liksom akkurat DET navnet jeg har. Tror alle reagerer litt sjokka om noen skifter navn, iallefall fornavn(etternavn er det jo vanlig å skifte i løpet av livet) 0 Siter
Velouria Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg syns navnet mitt er helt greit, det er litt kjedelig, men allikevel fint. Jeg har vurdert å bytte navn, men har ikke funnet noe annet navn som er meg før nå. Og nå begynner jeg jo å like navnet mitt så da er det ikke noe vits. Ei venninne av meg byttet navn for 4 år siden, ikke noe problem i det hele tatt det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det er helt streit. Kunne nok ikke bytta, det ville vært helt fjernt å skulle venne seg til noe annet. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 har et navn jeg er fornøyd med. er ganske vanlig, men synes det er fint. jeg valgte meg ett mellomnavn til konfirmasjonen min, så da fikk jeg et litt mere spennende navn. bruker ikke mellomnavnet noe særlig da men. har aldri opplevd at noen rundt meg har skiftet fornavn, så vet ikke helt hvordan jeg ville reagert. tror jeg ville syntes det var litt snodig til å begynne med, men vennet meg til det fort. ikke så big deal, viktigste er vel at man trives med navnet sitt 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har et helt greit vanlig navn som jeg er sånn passe fornøyd med. Kanskje jeg burde hett Dorthe i steden ;o) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Synes det er helt greit. Men kjedelig å alltid være omgitt av andre som heter det samme. (hva tenkte mine foreldre på?)Nå er det iallefall ingen som kaller ungene sine dette navnet lenger Kunne likevel ikke tenke meg å bytte fornavn. Det hadde ikke vært meg, hvis du skjønner. Men skulle gjerne hatt et litt mere typisk etternavn. Synes navnene klinger dårlig sammen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ei jeg gikk i klasse med en gang bytta navn. Det var litt snodig, men ble mest dumt for hun hadde et flott navn fra før, og valgte et skikkelig harry navn. Har også to venninner som har bytta på å bruke navn nr 1 og nr 2, og det har aldri vært noe problem. Litt uvant til å begynne med, og det hender fortsatt vi bruker begge navn når noen ikke skjønner hvem vi snakker om. 0 Siter
Freya Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jepp, synes jeg har et fint, tradisjonelt norsk fornavn. Tror det passer bra til meg også. Syntes det var kjempestygt da jeg var mindre, men nå er jeg veldig glad i det navnet. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har alltid ønsket meg et mer vanlig navn, så jeg er ikke så veldig fornøyd. Navnet er straffa for overivrige oppkallingsfrelste foreldre, som ikke tenkte at det kanskje kunne være ok å ha et navn som ikke alle stusser over. *sukk* Men det ville bli for snålt å skulle skifte også, virker liksom litt underlig å bare bytte fornavn. Så det får bare være. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har alltid ønsket meg et mer vanlig navn, så jeg er ikke så veldig fornøyd. Navnet er straffa for overivrige oppkallingsfrelste foreldre, som ikke tenkte at det kanskje kunne være ok å ha et navn som ikke alle stusser over. *sukk* Men det ville bli for snålt å skulle skifte også, virker liksom litt underlig å bare bytte fornavn. Så det får bare være. Men hjelper det ikke å ha et fint nick på dol da ;o) Du og jeg som nesten bor her inne, mener jeg ) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Men hjelper det ikke å ha et fint nick på dol da ;o) Du og jeg som nesten bor her inne, mener jeg ) Jo, det gjør det. hehe, det er en fordel å like nicket bedre enn navnet når en *kremt*, vel, bor her inne... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har et helt greit vanlig navn som jeg er sånn passe fornøyd med. Kanskje jeg burde hett Dorthe i steden ;o) Jeg kaller deg Dorthe i RL også, vettu! Men du er lagra under det ordentlige navnet ditt på mobilen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg kaller deg Dorthe i RL også, vettu! Men du er lagra under det ordentlige navnet ditt på mobilen. Jeg synes det er hyggelig jeg. Verre med deg å kalle deg mariaflyfly - det er så langt ) 0 Siter
Babette Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg liker ikke å si det, men det er det vel ingen som gjør. Bortsett fra det spiller det ingen rolle hva jeg heter. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes det er hyggelig jeg. Verre med deg å kalle deg mariaflyfly - det er så langt ) Det holder med flyfly, vettu! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Synes navnet mitt er kjedelig. Men jeg kunne ikke tenke meg å bytte, det ville vært helsnålt! Ikke aner jeg hva jeg skulle byttet til heller. Du kunne hett Lill E. Mus ;o) Stilig! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, jeg er fornøyd. Det er kort, nesten ingen som heter det, og det står i stil til etternavnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.