Gå til innhold

Liker du navnet ditt?

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Enig med deg :)

Jeg er også fornøyd med navnet mitt :)

Jeg føler det passer til meg, og kunne aldri byttet.

Jeg må innrømme at jeg ikke heter Elisabeth da. Det navnet jeg har deler jeg bare med 30 andre i Norge. Men mange jeg møter sier de vil kalle ungen sin for det! *stolt*

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• mariaflyfly

4

• fei1365380229

3

• amber sun

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Godtar namnet mitt. Er no blitt vand til det da, ja det har "blitt meg".

Tok eit 2.namn for ein del år sidan som eg er veldig nøgd med. Det er jo også ein mulighet når ein ikkje er heilt fortruleg med det foreldra fann på... Utan å bryte heilt, meiner eg.

Skrevet

Ja jeg er ganske fornøyd med navnet mitt. Men har sett at mange ikke synes så mye om det når jeg har lest diverse navndiskusjoner her inne;) jaja..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kunne hett Lill E. Mus ;o) Stilig!

I alle fall første navnet er fint. :-) Og E. kan jo være hva som helst, mange fine navn på E. Litt verre med Mus da, hehe.

fei1365380229
Skrevet

Ja jeg er ganske fornøyd med navnet mitt. Men har sett at mange ikke synes så mye om det når jeg har lest diverse navndiskusjoner her inne;) jaja..

Åååå, nå ble jeg rimelig nysgjerrig :o)

Skrevet

Åååå, nå ble jeg rimelig nysgjerrig :o)

Ja nå kan du lure nå.. ;)

Jeg har forøvrig et dobbelt navn (men bruker som regel bare det første), det første er det ikke så mange som synes er fint, det andre er det litt flere som liker.

Skrevet

Er svært godt fornøyd med mitt navn i RL.

Typisk norsk, litt traust og samtidig et navn som for alltid vil være assossiert med såvel eldre som nyere norsk historie.

Skrevet

Hva? Heter du ikke Dorthe i virkeligheten?

*Sjokkert*

LOL, nei. Men lurer snart på om jeg lyder navnet hvis noen roper ;o)

Gjest Cathrine med C
Skrevet

Navnet mitt kommer av gresk for "ren" og "kysk", skjønt det er vel en stund siden jeg var det :)

Jeg synes navnet mitt er helt ok, pluss at jeg er en crazy catlady - jeg simpelthen elsker katter! Så hva passer vel bedre enn å hete

Skrevet

Jeg likte ikke navnet mitt noe særlig i oppveksten. Husker at jeg hadde et ønske om å hete Cathrine, Christine, Marianne eller noe sånt'no... Mitt navn var liksom litt ukult ;o)

Navnet mitt er ikke uvanlig, men heller ikke et navn som "alle" heter. Nå føler jeg at jeg _er_ navnet mitt, og kunne aldri tenkt meg å bytta det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...