Tildra Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg skal reise til Alcudia i sommer,og skal bo på Sunwing hotellet der.Har med et barn som da vil være 3 år.Har bestilt en barnepakke bestående av seng,stol og paraplytrille.Det jeg lurer på er om det er noen som har vært der og vet hvordan denne vogna er.Om den kanskje er for liten til en treåring.(liten treåring) eller om jeg bør ta med trilla vår. 0 Siter
Gjest brown eyed blonde Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har ikke vært på Alcudia, men på andre hoteller med utlån av paraplytriller. De er veldig enkle, men kan ikke tenke meg at den blir for liten. Egner seg ikke så godt til å gå lange turer kanskje, men grei å ha på korte strekninger. Husk at de ikke kan legges ned så de egner seg ikke hvis barnet skal sove i vognen. Har også hatt med egen vogn et par ganger, men har vært uheldig og fått hjulene ødelagt på flyet. Det skjer dessverre litt for ofte... Får dekket det på forsikringen, men veldig kjedelig å måtte styre med sånt. Den ene gangen skjedde det på vei nedover, og det var jo litt krise før vi fikk lånt en vogn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.