Gå til innhold

Synnevø .F. eller TINE?

Anbefalte innlegg

Gjest for deg?
Skrevet

Jeg velger Synnevø Finden for min del.

Jeg synes produktene smaker mye bedre.Gulosten, rømmen og melka fra Finden er mye mildere og rundere i smaken.

Hva synes du?

Skrevet

Jeg liker best Tine når jeg kjøper ost. Synnøve Finden sin ost er altfor myk, og smaker heller ikke så godt som Tine sine.

Skrevet

Synnøve Findens tørre pultost er faktisk det eneste jeg VIRKELIG savner på ferie i utlandet.

Den er også mange hakk bedre enn Tine sin.

Gjest ostetryne
Skrevet

Tine(tidl Fellesmeieriet), Gilde, Prior og andre omsetningsorganer for landbruket, har i en menneskealder ranet den norske forbruker.

De fortjener all den badwill det er mulig å hoste opp.

Gjest melkeallergiker
Skrevet

jeg tåler ikke melk, så for meg kan det være det samme.

hvis de tilbyr noe melkefritt så blir det noe annet

Skrevet

Synnøve Finden.

Ja, jeg vet det, men hovedinnlegger skriver faktisk Synnevø både i overskriften og i selve innlegget. Måtte bare kommentere det :-)

Skrevet

Synnevø? :-)

Dette er med respekt å melde, TØVETE!

Bare fordi tabloidene (VG, Dagbladet og tv2) har bestemt seg for å ta rotta på Tine (for det selger aviser/seere), så skal vi altså kjøpe glatt det de sier/skriver? Vi som aldri har sittet ved forhandlingsbordet til hverken ICA eller Tine? Jeg har ikke tro på at dagligvarebutikkene er så mye som en TØDDEL bedre enn Tine. Vi ser jo hvem som er matmilliardærer....

Når min egen bransje (som ikke er matindustrien) blir omtalt i tabloidene, ser jeg hvor mange faktafeil de klarer å begå, så jeg har forlengst avstått fra forhåndsdømming.

Det verste er at dersom det senere viser seg at tabloidene tok feil, så er det uhyre få mennesker som får det med seg - dementisaker får jo slett ikke krigsoverskrifter slik som den opprinnelige saken fikk.

Skrevet

Dette er med respekt å melde, TØVETE!

Bare fordi tabloidene (VG, Dagbladet og tv2) har bestemt seg for å ta rotta på Tine (for det selger aviser/seere), så skal vi altså kjøpe glatt det de sier/skriver? Vi som aldri har sittet ved forhandlingsbordet til hverken ICA eller Tine? Jeg har ikke tro på at dagligvarebutikkene er så mye som en TØDDEL bedre enn Tine. Vi ser jo hvem som er matmilliardærer....

Når min egen bransje (som ikke er matindustrien) blir omtalt i tabloidene, ser jeg hvor mange faktafeil de klarer å begå, så jeg har forlengst avstått fra forhåndsdømming.

Det verste er at dersom det senere viser seg at tabloidene tok feil, så er det uhyre få mennesker som får det med seg - dementisaker får jo slett ikke krigsoverskrifter slik som den opprinnelige saken fikk.

Oops! Denne havnet feil sted. Beklager. Den skulle være under innlegget Boikott Tine!

Elisabeth1365380359
Skrevet

Kjøper tine. Av gammel vane. Liker produktene.

Skrevet

Jeg heiser TINE-flagget for min del - synes deres produkter er best.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Begge deler er kjedelig. Det er synd vi ikke har tradisjon for godt utvalg og kvalitet når det gjelder ost her i Norge.

Skrevet

Kjøper IKKE Synnøve Finden nettopp av de grunner som gjør at du velger dem - smak og behag.

Men finner jeg gode alterntiver til Tine, så velger jeg heller dem, f.eks. Nederlandsk edamerost, geitost fra småprodusenter, diverse andre utenlandske oster.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Liker hvitosten fra Synnøve Finden best, men det er en del andre produkter fra Tine jeg ikke greier meg uten, Kesam f.eks. Og så drikker jeg Melk Ekstra Lett (god norskopplæring - NOT).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...