damedame Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Nå er jeg s*ren meg lei. Er logget inn på en nettbanken og skal godkjenne en betaling. Får beskjed om at det oppstod en feil og jeg godkjenner at maskinen skal debugge. Får så hurtig beskjed om at "Det oppstod en Miscrosoft JScript kjørefeil" og at "objektet ikke understøtter denne egenskap eller metode": Grrr. Hva gjør jeg? 0 Siter
damedame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Brøler og kaster ting i veggen? Neida, er ikke så ille som det høres ut som, men jeg tror at alle mine tekniske duppeditter har en samlet og meget uspekulert konspirasjon mot meg. 0 Siter
damedame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Neida, er ikke så ille som det høres ut som, men jeg tror at alle mine tekniske duppeditter har en samlet og meget uspekulert konspirasjon mot meg. Heldigvis har jeg veldig få av dem! ...gjelder å se det positive i ting. 0 Siter
Freya Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Neida, er ikke så ille som det høres ut som, men jeg tror at alle mine tekniske duppeditter har en samlet og meget uspekulert konspirasjon mot meg. Ja, er det ikke rart det der... Tror kaffetrakteren og brødristeren har en liten konspirasjon på gang på kjøkkenet også... Hehe. 0 Siter
damedame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Ja, er det ikke rart det der... Tror kaffetrakteren og brødristeren har en liten konspirasjon på gang på kjøkkenet også... Hehe. Du kjenner til det, altså? UT. lager kaffe på gamlemåten, må vite Synes det er nok med en labil mobil og en computer som er så liten og snerten at jeg jeg ser meg blind på dens mindre heldige kvaliteter. 0 Siter
Freya Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Du kjenner til det, altså? UT. lager kaffe på gamlemåten, må vite Synes det er nok med en labil mobil og en computer som er så liten og snerten at jeg jeg ser meg blind på dens mindre heldige kvaliteter. Jeg drikker ikke kaffe selv, jeg tror kaffetrakteren føler seg forbigått og vil gjøre mytteri. 0 Siter
damedame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Jeg drikker ikke kaffe selv, jeg tror kaffetrakteren føler seg forbigått og vil gjøre mytteri. Ik, jeg aner at dine og mine duppeditter har felles sammensvergelse mot oss to (forsvarsløse). Mrxx? Prozac? Goliath? Anyone? Nei, nå er jeg s*ren meg lei. Denne maskina mi debugger fortsatt og jeg aner ikke engang hva debugging er... 0 Siter
citoyen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Først går du på Windows Update og installerer det du finner av viktige oppdateringer. Når du har gjort det, skrur du av visning av JS-feilmeldinger under Verktøy > Innstillinger for internett > Avansert - pass på at det ikke står hake ved "Vis feilmelding ved scriptfeil" (omtrentlig ordlegging etter hukommelsen, du finner sikkert fram likevel). Så prøver du nettbanken på nytt. 0 Siter
damedame Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Først går du på Windows Update og installerer det du finner av viktige oppdateringer. Når du har gjort det, skrur du av visning av JS-feilmeldinger under Verktøy > Innstillinger for internett > Avansert - pass på at det ikke står hake ved "Vis feilmelding ved scriptfeil" (omtrentlig ordlegging etter hukommelsen, du finner sikkert fram likevel). Så prøver du nettbanken på nytt. Ih, det var mye. Ser på det i morgen. Takk for svar. Nå dukket det plutselig opp en liten beskjed her (uavh. av nettbanken) "Invalid serialnumber (...)". Noen idé om hva det betyr? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ih, det var mye. Ser på det i morgen. Takk for svar. Nå dukket det plutselig opp en liten beskjed her (uavh. av nettbanken) "Invalid serialnumber (...)". Noen idé om hva det betyr? Du må gi litt mer informasjon. Når dukket denne meldingen opp? Hvilken side var du på, og hva gjorde du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.