Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg s*ren meg lei. Er logget inn på en nettbanken og skal godkjenne en betaling.

Får beskjed om at det oppstod en feil og jeg godkjenner at maskinen skal debugge. Får så hurtig beskjed om at "Det oppstod en Miscrosoft JScript kjørefeil" og at "objektet ikke understøtter denne egenskap eller metode":

Grrr.

Hva gjør jeg?

Skrevet

Brøler og kaster ting i veggen? ;)

:)

Neida, er ikke så ille som det høres ut som, men jeg tror at alle mine tekniske duppeditter har en samlet og meget uspekulert konspirasjon mot meg.

Skrevet

Neida, er ikke så ille som det høres ut som, men jeg tror at alle mine tekniske duppeditter har en samlet og meget uspekulert konspirasjon mot meg.

Heldigvis har jeg veldig få av dem!

...gjelder å se det positive i ting.

Skrevet

Ja, er det ikke rart det der...

Tror kaffetrakteren og brødristeren har en liten konspirasjon på gang på kjøkkenet også... Hehe. :)

Skrevet

Ja, er det ikke rart det der...

Tror kaffetrakteren og brødristeren har en liten konspirasjon på gang på kjøkkenet også... Hehe. :)

Du kjenner til det, altså? :)

UT. lager kaffe på gamlemåten, må vite :) Synes det er nok med en labil mobil og en computer som er så liten og snerten at jeg jeg ser meg blind på dens mindre heldige kvaliteter.

Skrevet

Du kjenner til det, altså? :)

UT. lager kaffe på gamlemåten, må vite :) Synes det er nok med en labil mobil og en computer som er så liten og snerten at jeg jeg ser meg blind på dens mindre heldige kvaliteter.

Jeg drikker ikke kaffe selv, jeg tror kaffetrakteren føler seg forbigått og vil gjøre mytteri. :)

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe selv, jeg tror kaffetrakteren føler seg forbigått og vil gjøre mytteri. :)

Ik, jeg aner at dine og mine duppeditter har felles sammensvergelse mot oss to (forsvarsløse).

Mrxx? Prozac? Goliath? Anyone?

Nei, nå er jeg s*ren meg lei. Denne maskina mi debugger fortsatt og jeg aner ikke engang hva debugging er...

Skrevet

Først går du på Windows Update og installerer det du finner av viktige oppdateringer. Når du har gjort det, skrur du av visning av JS-feilmeldinger under Verktøy > Innstillinger for internett > Avansert - pass på at det ikke står hake ved "Vis feilmelding ved scriptfeil" (omtrentlig ordlegging etter hukommelsen, du finner sikkert fram likevel). Så prøver du nettbanken på nytt.

Skrevet

Først går du på Windows Update og installerer det du finner av viktige oppdateringer. Når du har gjort det, skrur du av visning av JS-feilmeldinger under Verktøy > Innstillinger for internett > Avansert - pass på at det ikke står hake ved "Vis feilmelding ved scriptfeil" (omtrentlig ordlegging etter hukommelsen, du finner sikkert fram likevel). Så prøver du nettbanken på nytt.

Ih, det var mye. Ser på det i morgen.

Takk for svar.

Nå dukket det plutselig opp en liten beskjed her (uavh. av nettbanken)

"Invalid serialnumber (...)". Noen idé om hva det betyr?

Skrevet

Ih, det var mye. Ser på det i morgen.

Takk for svar.

Nå dukket det plutselig opp en liten beskjed her (uavh. av nettbanken)

"Invalid serialnumber (...)". Noen idé om hva det betyr?

Du må gi litt mer informasjon. Når dukket denne meldingen opp? Hvilken side var du på, og hva gjorde du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...