Gå til innhold

Debugging (data)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer helt an på hva du snakker om. "Debugging (data" sier desverre ingenting om hva det er du egentlig spør om :-)

Debugging betyr feilsøking.

"............................"

Skrevet
  Prozak skrev (På 8.2.2005 den 12.44):

Det kommer helt an på hva du snakker om. "Debugging (data" sier desverre ingenting om hva det er du egentlig spør om :-)

Debugging betyr feilsøking.

Det handler om at jeg ikke får betalt en regning over nettbank. Dette er en n.bank jeg bruker ca 3 ganger om året, så kan det være at den blitt oppdatert på et vis, slik at det ikke lenger passer til min maskin?

Jeg er en annen
Skrevet

Det er som Prozak sier. Det kan ta alt fra et halvt minutt til flere år.

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 12.50):

Det handler om at jeg ikke får betalt en regning over nettbank. Dette er en n.bank jeg bruker ca 3 ganger om året, så kan det være at den blitt oppdatert på et vis, slik at det ikke lenger passer til min maskin?

Hva er det som skjer når du prøver å bruke den, da?

"............................."

Skrevet
  Prozak skrev (På 8.2.2005 den 12.55):

Hva er det som skjer når du prøver å bruke den, da?

"............................."

Se tråd nr to lenger nede.

Skrevet

Rart. Begynner OS'et å debugge fordi du har problemer med å bruke nettbanken?

Hvilken browser bruker du? Og har du prøvd med en annen browser?

Skrevet
  Prozak skrev (På 8.2.2005 den 13.05):

Rart. Begynner OS'et å debugge fordi du har problemer med å bruke nettbanken?

Hvilken browser bruker du? Og har du prøvd med en annen browser?

Var jeg som fikk den til å debugge.

Explorer.

Forøvrig professionel windows.

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 13.06):

Var jeg som fikk den til å debugge.

Explorer.

Forøvrig professionel windows.

Ok. Forsøk med et par andre browsere: Opera og Firefox.

Hvis ingen browsere lar seg bruke, så kontakter du banken og forklarer problemet. De vil sannsynligvis ha en anelse om det.

"........................."

Skrevet
  Prozak skrev (På 8.2.2005 den 13.09):

Ok. Forsøk med et par andre browsere: Opera og Firefox.

Hvis ingen browsere lar seg bruke, så kontakter du banken og forklarer problemet. De vil sannsynligvis ha en anelse om det.

"........................."

Gud, prøve med noen andre browsere. Vet du hvem du skriver til her? :)

Nei, tar kontakt med banken, jeg.

Takk for hjelp, P!

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 13.11):

Takk for hjelp, P!

Anbefaler deg å bruke Firefox, gikk over fra IE til firefox, og jeg angrer absolutt ikke iallefall. :)

Skrevet
  Freya skrev (På 8.2.2005 den 13.12):

Anbefaler deg å bruke Firefox, gikk over fra IE til firefox, og jeg angrer absolutt ikke iallefall. :)

Nehei? Hva er fordelene der?

Har bare hørt at man ikke får så mye viruser ol gjennom Firefox. Har egentlig ikke problemer med virus. Downloader ikke, har godt anti-virusprogr.

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 13.14):

Nehei? Hva er fordelene der?

Har bare hørt at man ikke får så mye viruser ol gjennom Firefox. Har egentlig ikke problemer med virus. Downloader ikke, har godt anti-virusprogr.

Du slipper popups iallfall.

Dessuten har jeg en sånn kjekk liten rubrikk for å søke på google, men det går vel an å få på IE også. :)

Jeg er som du skjønner ikke akkurat noen dataekspert. :)

Skrevet
  Freya skrev (På 8.2.2005 den 13.19):

Du slipper popups iallfall.

Dessuten har jeg en sånn kjekk liten rubrikk for å søke på google, men det går vel an å få på IE også. :)

Jeg er som du skjønner ikke akkurat noen dataekspert. :)

Pin-up? I don't mind that ;)

Nei, pop-ups har jeg ikke. Takk gud.

Google-linjen synes jeg er villt ulekker, så den er jeg også - takk gud - glad for å ikke ha.

Ha en god dag!

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 13.11):

Takk for hjelp, P!

Du bør alltid - selv om du ikke har peiling på data - ha minst to forskjellige browsere installert. Og å installere Opera eller Firefox i tillegg til IE er ikke noe problem i det hele tatt - du får en trinnvis beskrivelse av prosessen hvis du vil :-)

Skrevet
  damedame skrev (På 8.2.2005 den 13.22):

Pin-up? I don't mind that ;)

Nei, pop-ups har jeg ikke. Takk gud.

Google-linjen synes jeg er villt ulekker, så den er jeg også - takk gud - glad for å ikke ha.

Ha en god dag!

Det er ikke en google-linje, bare et lite "vindu" som ligger etter adresselinja, hvis du skjønner. Vanskelig å forklare. Og så er det så kjekt å søke da vettu. :)

Skrevet

Skrev du data i parentes slik at jeg ikke skulle føle meg støtt? Jeg er ikke så lett å bli kvitt,nei:):)

Hilsen Bugge.

Gjest megmegmeg
Skrevet
  bugge -jenta skrev (På 8.2.2005 den 23.31):

Skrev du data i parentes slik at jeg ikke skulle føle meg støtt? Jeg er ikke så lett å bli kvitt,nei:):)

Hilsen Bugge.

*lol* :)

Skrevet
  bugge -jenta skrev (På 8.2.2005 den 23.31):

Hilsen Bugge.

:)

Skrevet
  Prozak skrev (På 8.2.2005 den 13.23):

Du bør alltid - selv om du ikke har peiling på data - ha minst to forskjellige browsere installert. Og å installere Opera eller Firefox i tillegg til IE er ikke noe problem i det hele tatt - du får en trinnvis beskrivelse av prosessen hvis du vil :-)

Nå har tutta fått det til. Selvfølgelig fikk jeg svaret på hva jeg skulle gjøre da jeg gikk til køys i går kveld. Løsningen var å innstallere java. Har ikke brukt den nettbanken siden jeg fikk rensket hele computeren. 2 browsere har jeg visst også, kom jeg på. Win prof. og vanlig win.

Som du sikkert forstår så har jeg et utelukkende pragmatisk forhold til c.putere.

Ha en god dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...