Gå til innhold

Beste e-post?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå veldig lei av hotmail som har liten lagringsplass. Kan selvfølgelig betale for å få mer, men dette er uaktuelt for meg. Hvilken e-post tjeneste bruker dere? Noen å anbefale?

Skrevet

G-mail. 1000 mb lagring.. Helt gratis!

Hvis man får tak i en gmail-konto ja :-)

Skrevet

Hvis man får tak i en gmail-konto ja :-)

gmailkontoer blir jo omtrent hevet etter en for tiden... tror ikke det går en dag uten at jeg får minst tre tilbud om konto.

Skrevet

gmailkontoer blir jo omtrent hevet etter en for tiden... tror ikke det går en dag uten at jeg får minst tre tilbud om konto.

Har bare fått et tilbud om det sjøl, og av en eller annen grunn ikke fått til å sende invitasjon til andre sjøl. Det var mulig en dag, men da avbrøt jeg det hele fordi jeg måtte gjøre noe annet, og nå får jeg det ikke til. Men har den gmailen sjøl.

En grunn til at jeg liker organizer-mailen er at den får jeg lest på jobb, ellers er det mye som stoppes av strenge filtre her, særlig omtrent alle webmail-sider. Av en eller annen grunn er ikke dol stengt da... :-)

Skrevet

G-mail. 1000 mb lagring.. Helt gratis!

Hm.. så jeg må altså få invitasjon til dette?

Skrevet

Du kan få invitasjon til gmail av meg, hvis du vil ha, tror jeg ennå har to igjen å gi bort.

Skrevet

Du kan få av meg også:)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Gmail er bra. Mer plass enn man trenger, og det er perfekt! Gratis

Gjest lite og ja
Skrevet

Har bare fått et tilbud om det sjøl, og av en eller annen grunn ikke fått til å sende invitasjon til andre sjøl. Det var mulig en dag, men da avbrøt jeg det hele fordi jeg måtte gjøre noe annet, og nå får jeg det ikke til. Men har den gmailen sjøl.

En grunn til at jeg liker organizer-mailen er at den får jeg lest på jobb, ellers er det mye som stoppes av strenge filtre her, særlig omtrent alle webmail-sider. Av en eller annen grunn er ikke dol stengt da... :-)

invitere greia blir flyttet ned til venstre etter hvert...

Skrevet

Du kan gjerne få invitasjon fra meg, jeg har mange, og alle som vil kan bare sende meg en mail på [email protected]

Skrevet

invitere greia blir flyttet ned til venstre etter hvert...

Jeg fant den, men ingen respons når jeg prøvde...

Skal prøve igjen senere, kanskje det var en popup-stopper som slo til...

Skrevet

Jeg går for Gmail, så fornøyd :-D Dårlig plass er et fremmedord!

Skrevet

Jeg fant den, men ingen respons når jeg prøvde...

Skal prøve igjen senere, kanskje det var en popup-stopper som slo til...

Hei Gemini

Jeg hadde samme problemet før. Det kommer an på hvordan du logger deg på gmailen, rart men.. det er viktig å skrive www.gmail.com i adressefeltet og søke seg inn på siden på den måten, da kommer du greit inn på gmailen din og inviten virker. Problemet mitt var at jeg hadde adda gmailsiden til mine favoritter, og da kom det opp en lang og rar adresselinje. Følgen var at jeg kom inn på mailen, slik at jeg kunne lese og skrive mail, men inviten virket ikke. Dette høres sikkert noe sprøtt ut, men prøv likevel :-)

Hilsen

Skrevet

Hei Gemini

Jeg hadde samme problemet før. Det kommer an på hvordan du logger deg på gmailen, rart men.. det er viktig å skrive www.gmail.com i adressefeltet og søke seg inn på siden på den måten, da kommer du greit inn på gmailen din og inviten virker. Problemet mitt var at jeg hadde adda gmailsiden til mine favoritter, og da kom det opp en lang og rar adresselinje. Følgen var at jeg kom inn på mailen, slik at jeg kunne lese og skrive mail, men inviten virket ikke. Dette høres sikkert noe sprøtt ut, men prøv likevel :-)

Hilsen

Tusen takk! Ser ut til at det funker! Men nå støter jeg på et annet problem, prøvde å invitere en som har et punktum i brukernavnet (navnet før alfakrøllen), og da virker det som om den kuttet ut resten av adressen... Skal visst ikke være enkelt. Men nå gidder jeg ikke mer, før noen jeg kjenner - og som har en enklere mailadr. - evt. vil ha en gmail-konto av meg.

Skrevet
http://mail.yahoo.com/ - Yahoo! har desuten svært mange andre bra tjenester, som f.eks. Kalender, Notatblokk, Adressebok, som alle kan synkroniseres med Outlook. Kalenderen kan også legges ut slik at andre også kan se din kalender. Yahoo! er supersmart synes jeg. Yahoo! har også mailgrupper og masse annet.
Skrevet

Gå på innstillinger og endre land til USA, da vil du få 200 mb lagringsplass.

Skrevet

Tusen takk! Ser ut til at det funker! Men nå støter jeg på et annet problem, prøvde å invitere en som har et punktum i brukernavnet (navnet før alfakrøllen), og da virker det som om den kuttet ut resten av adressen... Skal visst ikke være enkelt. Men nå gidder jeg ikke mer, før noen jeg kjenner - og som har en enklere mailadr. - evt. vil ha en gmail-konto av meg.

Gøy når tingene funker, men punktum-problemet har jeg ikke vært borte i her. Jeg har nemlig invitert meg selv til nye gmail-kontoer, og det gikk fint. Selv har jeg punktum i flere adresser. Høres ut som jeg har masse adresser, men det er jo veldig greit å ha litt til hvert bruk da :-)

Skrevet

Gøy når tingene funker, men punktum-problemet har jeg ikke vært borte i her. Jeg har nemlig invitert meg selv til nye gmail-kontoer, og det gikk fint. Selv har jeg punktum i flere adresser. Høres ut som jeg har masse adresser, men det er jo veldig greit å ha litt til hvert bruk da :-)

Hm - det funka visst allikevel, bare så feil ut på den sida som kom opp og viste halve adressen til den jeg hadde invitert. Men han fikk den - så da er alt ok. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...