Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få ut litt frustrasjon over slunken lønnskonto for tiden. Hadde store planer om å dra og handle nå, men så kom jeg på at jeg hadde jo ikke noen penger. :) Jaja... Bare tre dager til lønning!

Skrevet

Du kan jo be ut. overføre litt via nettbanken ;)

Hehe...

Av en eller annen grunn føler jeg at det ikke helt er noe å satse på. ;)

Skrevet

Hehe...

Av en eller annen grunn føler jeg at det ikke helt er noe å satse på. ;)

Det kunne jo skje et under.

Nei, nå får tutta bevege seg ut i litt mer kjente trakter enn cyberverdenen og de dertilhørende tekniske merkverdigheter.

Skrevet

Det kunne jo skje et under.

Nei, nå får tutta bevege seg ut i litt mer kjente trakter enn cyberverdenen og de dertilhørende tekniske merkverdigheter.

God tur!

Eller burde jeg si "break a leg"? ;)

Skrevet

God tur!

Eller burde jeg si "break a leg"? ;)

haha, har du fått med deg at jeg er stadig er uheldig på sykkel?

Pray for me, my dear.

:)

Skrevet

Sparing er en fin ting... :0)

Prrrrrrrrrrrrrr!

Ja, bare gni salt i såret... :P

Skrevet

Det er også tre dager til lønning her, og ingen penger igjen på konto. Satt akkurat og tenkte på at jeg nyter det. Rart, men sant. Kunne si nei med god samvittighet til tenåringen som maste om penger. Å se inn i kjøleskapet som er nesten tomt, ikke helt, og finne frem noe å spise og oppdage at det fantes en del. Glede meg til fredag for da går jeg ut og handler god mat, og går siden ut med en venninne om kvelden. Dette minner meg om mine yngre dager, for ung er jeg fortsatt, og gjør meg bare ingenting. Men det skal bli godt å få penger på fredag;)

Skrevet

Ja veldig fin ting. Alle problemer overalt ville vært løst hvis alle hadde spart, da hadde jo ingen tatt noen sjanser og bare sittet hjemme og spart og spart. Restauranter ol. ville gått konkurs og da ville eierne gått hjem og spart. Butikkene også og der hadde eierne også spart. For ikke å snakke om håndverkerne som bl.a. har pusset opp leiligheten min. De kunne sittet arbeidsledige hjemme og spart penger samtidig med meg. Sparing har utrolig mange fordeler :)

Skrevet

Det er også tre dager til lønning her, og ingen penger igjen på konto. Satt akkurat og tenkte på at jeg nyter det. Rart, men sant. Kunne si nei med god samvittighet til tenåringen som maste om penger. Å se inn i kjøleskapet som er nesten tomt, ikke helt, og finne frem noe å spise og oppdage at det fantes en del. Glede meg til fredag for da går jeg ut og handler god mat, og går siden ut med en venninne om kvelden. Dette minner meg om mine yngre dager, for ung er jeg fortsatt, og gjør meg bare ingenting. Men det skal bli godt å få penger på fredag;)

Det gjør jo egentlig ikke noe for meg heller, for det er jo bare meg og samboeren og katten da. Det er bare kjedelig. :) Fant noe mat i fryseren, så jeg lider ingen nød.

Gjest prøver å spare litt..
Skrevet

Om man har noe å spare, da.

Gjest Majjamaria
Skrevet

Jeg er student og betalte akurat min påsketur hjem. 4000 mindre på konto. Det er mye penger når man lever på studielån.

Skrevet

Jeg er student og betalte akurat min påsketur hjem. 4000 mindre på konto. Det er mye penger når man lever på studielån.

Ugh, ja...

Men jeg tjener nesten ikke stort bedre nå enn da jeg var student. Sånn er det å jobbe deltid. Fordelen er jo selvfølgelig at jeg har mye fri da.

Håper du overlever ut måneden, selv med sprengt budsjett. :)

Skrevet

Ugh, ja...

Men jeg tjener nesten ikke stort bedre nå enn da jeg var student. Sånn er det å jobbe deltid. Fordelen er jo selvfølgelig at jeg har mye fri da.

Håper du overlever ut måneden, selv med sprengt budsjett. :)

Jeg har aldri tjent så mye som nå de siste to eller tre årene, men egentlig har jeg ikke hatt det bedre eller verre i noen perioder av livet. Å være student er bare herlig, og om å gjøre å nyte det. Når inntekten øker så øker utgiftene også. Huskjøp og diverse, barn som bare skal ha mer og mer.

Nei i dag mimrer jeg skikkelig om studenttiden, tror jeg begynner å bli romantisk og sentimental i mine voksne dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...