Gjest mij Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Nå har Norton begynt å sette reklame i karantene. Og det forteller de meg via en liten pop-up ledsagtet av en lyd så skjærende at den går gjennom marg og bein.... Æææh! Har volumet på 1, og hopper i stolen hver gang karantenevarselet vinduet popper fram.. Hvordan får jeg slått av denne lyden? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 har du subwoofer? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 har du subwoofer? atte hva sub... sa du? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 atte hva sub... sa du? -woof'er. Sånn kasse i tillegg til høyttalere. Det kommer masse bass fra dem. Det må visst alle ha nå (?) :S 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 -woof'er. Sånn kasse i tillegg til høyttalere. Det kommer masse bass fra dem. Det må visst alle ha nå (?) :S Næh, har bare en liten lap top, jeg :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det er vel en innstilling der du kan hake av for å slippe denne lyden. Evt kan du google litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.