Gå til innhold

Hvilken startside har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.thehun.com

Argh. Gidder'u, eller!

Må jeg treffe på sånne linker til og med når jeg intetanende sitter på DOL??

Jeg hater når sånt popper opp i fleisen min, spesielt når unga er i nærheten, eller vi har besøk! Man slipper jo ikke unna.

Skrevet

Hehehe.... har fått opp den sida eit par gongar når eg har gløymd bindestreken. Vår lokalavis er r-b.no ;-)

Eg veit ikkje kor god nettutgåva til Romerikes Blad er, men Romsdals Budstikke må vere ei av landets dårligaste nettaviser. Så godt som ingen nyhende, og oppdateres "aldri".

Sløvt.

Romerikes Blad er ganske bra, og veldig bra til å være lokalavis.

Men som med alle sånne publikasjoner er det nok uansett temmelig gørr lesestoff for folk uten lokal tilknytning. :o)

Skrevet

Romerikes Blad er ganske bra, og veldig bra til å være lokalavis.

Men som med alle sånne publikasjoner er det nok uansett temmelig gørr lesestoff for folk uten lokal tilknytning. :o)

Det er hyggelig å stikke innom rb.no innimellom, selv om det er en stund siden vi fikk den avisa i postkassa nå. :)

Likte Romerikes Blad, jeg, spesielt etter at den kom i tabloid.

Nå venter jeg bare på at Stavanger Aftenblad skal følge etter...det er utrolig klønete å lese en svær avis som en må legge på golvet for å få lest.

Digger Dagbladet Søndag, jeg. Da kan jeg krype opp i sofakroken med fersk avis og kose meg. :)

Det er også noe jeg savner her, søndagsavis i postkassa. Alltid hyggelig å tusle bort til postkassa etter rb utpå søndagsmorran. ;)

Skrevet

Det er hyggelig å stikke innom rb.no innimellom, selv om det er en stund siden vi fikk den avisa i postkassa nå. :)

Likte Romerikes Blad, jeg, spesielt etter at den kom i tabloid.

Nå venter jeg bare på at Stavanger Aftenblad skal følge etter...det er utrolig klønete å lese en svær avis som en må legge på golvet for å få lest.

Digger Dagbladet Søndag, jeg. Da kan jeg krype opp i sofakroken med fersk avis og kose meg. :)

Det er også noe jeg savner her, søndagsavis i postkassa. Alltid hyggelig å tusle bort til postkassa etter rb utpå søndagsmorran. ;)

Jepp, RB har mange fordeler, tabloidformat og søndagsutgave inkludert. For ikke å snakke om det geniale zoom-bilaget på fredager. Riktignok er målgruppen litt yngre enn meg, men det er moro for oss litt eldre også. ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sist åpnede fra forrige gang. :-) (Hurra for Opera!)

Gjest og fargestifter til
Skrevet

Argh. Gidder'u, eller!

Må jeg treffe på sånne linker til og med når jeg intetanende sitter på DOL??

Jeg hater når sånt popper opp i fleisen min, spesielt når unga er i nærheten, eller vi har besøk! Man slipper jo ikke unna.

Øhm fyren svarte bare på spørsmålet...ingen som sa du måtte gå inn på den. Dessuten er Hun en lenkeside så så veldig mye fælt fikk du vel ikke se, hvis du ikke klikket deg videre ;D

Skrevet

Den av "lokalavisene" som er mest tro mot min politiske overbevisning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...