Gå til innhold

Hvem synes du har kulest nick her?

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Prozak

7

• flisa

6

• Ade|ina

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest hvem sitt nick
Skrevet

Hvorfor det? Vet ikke du hva du synes selv?

Joda, men lurer på hvilke nick folk synes er bra.. Om du synes tråden er kjedelig trenger du jo ikke å svare...

Skrevet

Joda, men lurer på hvilke nick folk synes er bra.. Om du synes tråden er kjedelig trenger du jo ikke å svare...

Hvem sa at jeg syntes tråden var kjedelig, selvom jeg spurte deg hvorfor du lurte på det?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg synes Ulv i Faarikaal var et bra nick, men han er vel ikke her lenger.

Skrevet

Hvem sa at jeg syntes tråden var kjedelig, selvom jeg spurte deg hvorfor du lurte på det?

Folk spør jo om andres oppfatningter her inne på både dette og hint, og dette spørsmålet var vel ikke i en annen kategori enn mange andre! ;-)

Skrevet

Jeg synes Ulv i Faarikaal var et bra nick, men han er vel ikke her lenger.

Jeg skulle også til å foreslå det :)

hehe

Skrevet

Tror det var her på dol jeg så nicket PollyEster.

Absolutt genialt :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Tror det var her på dol jeg så nicket PollyEster.

Absolutt genialt :)

*LOL*

Skrevet

gjeeesssp.

Det fikk du ihvertfall en unnskyldning til å komme med en helt uinteressant kommentar på hva du synes om andres innlegg...:-)

".............................."

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ulv i Faarikaal.

Men han er ikke her lenger.

"Amber sun" er jo også litt spesielt, da. Er ikke det en solkrem?

Skrevet

"Amber sun" er jo også litt spesielt, da. Er ikke det en solkrem?

hehe, nei, det er Ambre Solaire det (tror det skrives sånn). Men du er ikke den første som trodde nicket mitt kom fra solkremen.

;)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

hehe, nei, det er Ambre Solaire det (tror det skrives sånn). Men du er ikke den første som trodde nicket mitt kom fra solkremen.

;)

OK, beklager. Hva kommer nicket ditt av?

Gjest Moderator
Skrevet

gjeeesssp.

Vennligst avstå fra slike kommentarer.

Skrevet

OK, beklager. Hva kommer nicket ditt av?

Gjø'kke noe det, vettu. ;)

Nicket mitt kommer fra navnet Amber, som jeg liker godt som navn, og som var navn i et par filmer jeg likte godt for noen år tilbake. Husker ikke hvilke, men jeg likte skuespilleren og filmnavnet Amber.

Men så var dette navnet opptatt som brukernavn eller noe sånt her inne, så jeg måtte slenge på noe. Da var valget klart, siden jeg er så sommermenneske som det er mulig å bli, tror jeg. :)

Og det var historien bak nicket amber sun. ;)

hehe

Hvordan kom du på nicket Ugga Bugga, da? Det er jammen ikke så verst, det heller.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Gjø'kke noe det, vettu. ;)

Nicket mitt kommer fra navnet Amber, som jeg liker godt som navn, og som var navn i et par filmer jeg likte godt for noen år tilbake. Husker ikke hvilke, men jeg likte skuespilleren og filmnavnet Amber.

Men så var dette navnet opptatt som brukernavn eller noe sånt her inne, så jeg måtte slenge på noe. Da var valget klart, siden jeg er så sommermenneske som det er mulig å bli, tror jeg. :)

Og det var historien bak nicket amber sun. ;)

hehe

Hvordan kom du på nicket Ugga Bugga, da? Det er jammen ikke så verst, det heller.

Husker ikke riktig, tror jeg bare lekte meg litt med forskjellige bokstavkombinasjoner, og så dukket Ugga Bugga opp i hodet mitt.

Skrevet

Husker ikke riktig, tror jeg bare lekte meg litt med forskjellige bokstavkombinasjoner, og så dukket Ugga Bugga opp i hodet mitt.

Jeg assosierer nicket ditt med Aboriginene i Australia (de har mange sånne ugga bugga-aktige ord eller navn på ting, som wagga-wagga, f eks)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...