Gjest hvem sitt nick Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Og hvorfor synes du det? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor det? Vet ikke du hva du synes selv? 0 Siter
Gjest hvem sitt nick Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor det? Vet ikke du hva du synes selv? Joda, men lurer på hvilke nick folk synes er bra.. Om du synes tråden er kjedelig trenger du jo ikke å svare... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Joda, men lurer på hvilke nick folk synes er bra.. Om du synes tråden er kjedelig trenger du jo ikke å svare... Hvem sa at jeg syntes tråden var kjedelig, selvom jeg spurte deg hvorfor du lurte på det? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes Ulv i Faarikaal var et bra nick, men han er vel ikke her lenger. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvem sa at jeg syntes tråden var kjedelig, selvom jeg spurte deg hvorfor du lurte på det? Folk spør jo om andres oppfatningter her inne på både dette og hint, og dette spørsmålet var vel ikke i en annen kategori enn mange andre! ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes Ulv i Faarikaal var et bra nick, men han er vel ikke her lenger. Jeg skulle også til å foreslå det hehe 0 Siter
Elbereth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tror det var her på dol jeg så nicket PollyEster. Absolutt genialt 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tror det var her på dol jeg så nicket PollyEster. Absolutt genialt *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ulv i Faarikaal. Men han er ikke her lenger. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 gjeeesssp. Det fikk du ihvertfall en unnskyldning til å komme med en helt uinteressant kommentar på hva du synes om andres innlegg...:-) ".............................." 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ulv i Faarikaal. Men han er ikke her lenger. "Amber sun" er jo også litt spesielt, da. Er ikke det en solkrem? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 "Amber sun" er jo også litt spesielt, da. Er ikke det en solkrem? hehe, nei, det er Ambre Solaire det (tror det skrives sånn). Men du er ikke den første som trodde nicket mitt kom fra solkremen. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 hehe, nei, det er Ambre Solaire det (tror det skrives sånn). Men du er ikke den første som trodde nicket mitt kom fra solkremen. OK, beklager. Hva kommer nicket ditt av? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 gjeeesssp. Vennligst avstå fra slike kommentarer. 0 Siter
Maggi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det må vel være Maggi, det. I all beskjedenhet 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 OK, beklager. Hva kommer nicket ditt av? Gjø'kke noe det, vettu. Nicket mitt kommer fra navnet Amber, som jeg liker godt som navn, og som var navn i et par filmer jeg likte godt for noen år tilbake. Husker ikke hvilke, men jeg likte skuespilleren og filmnavnet Amber. Men så var dette navnet opptatt som brukernavn eller noe sånt her inne, så jeg måtte slenge på noe. Da var valget klart, siden jeg er så sommermenneske som det er mulig å bli, tror jeg. Og det var historien bak nicket amber sun. hehe Hvordan kom du på nicket Ugga Bugga, da? Det er jammen ikke så verst, det heller. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Gjø'kke noe det, vettu. Nicket mitt kommer fra navnet Amber, som jeg liker godt som navn, og som var navn i et par filmer jeg likte godt for noen år tilbake. Husker ikke hvilke, men jeg likte skuespilleren og filmnavnet Amber. Men så var dette navnet opptatt som brukernavn eller noe sånt her inne, så jeg måtte slenge på noe. Da var valget klart, siden jeg er så sommermenneske som det er mulig å bli, tror jeg. Og det var historien bak nicket amber sun. hehe Hvordan kom du på nicket Ugga Bugga, da? Det er jammen ikke så verst, det heller. Husker ikke riktig, tror jeg bare lekte meg litt med forskjellige bokstavkombinasjoner, og så dukket Ugga Bugga opp i hodet mitt. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Husker ikke riktig, tror jeg bare lekte meg litt med forskjellige bokstavkombinasjoner, og så dukket Ugga Bugga opp i hodet mitt. Jeg assosierer nicket ditt med Aboriginene i Australia (de har mange sånne ugga bugga-aktige ord eller navn på ting, som wagga-wagga, f eks) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.