Gå til innhold

Hvem synes du har kulest nick her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må si ArneAnd. jeg vet ikke hvorfor, det er bare sånn.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Prozak

7

• flisa

6

• Ade|ina

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Folk spør jo om andres oppfatningter her inne på både dette og hint, og dette spørsmålet var vel ikke i en annen kategori enn mange andre! ;-)

Nei for all del, det er greit å spørre. Men da må det også være greit å stille spørsmål tilbake.

Skrevet

Vennligst avstå fra slike kommentarer.

Ja, denne kommentaren svei nok kraftig.

Skrevet

Du og denne drekkinga!

Det har vel ikke noe med min drekking å gjøra hva du gjør i halmen? :)

Gjest såkulså.
Skrevet

Det fikk du ihvertfall en unnskyldning til å komme med en helt uinteressant kommentar på hva du synes om andres innlegg...:-)

".............................."

...og det var ditt eneste bidrag i denne tråden?

Søkte litt, og klarte faktisk ikke å finne et eneste innlegg fra deg som ikke var noe annet enn "svar-til-svar". Nesten alle dine innlegg var sur kritikk av andre deltagere i tråden.

Det virker som du er sint på de fleste. Trist liv?

Skrevet

...og det var ditt eneste bidrag i denne tråden?

Søkte litt, og klarte faktisk ikke å finne et eneste innlegg fra deg som ikke var noe annet enn "svar-til-svar". Nesten alle dine innlegg var sur kritikk av andre deltagere i tråden.

Det virker som du er sint på de fleste. Trist liv?

Og bidraget ditt var...? Stikk, din fjott - jeg kjenner igjen svadaen din, og den er totalt uinteressant.

"............................"

Gjest såkulså.
Skrevet

Og bidraget ditt var...? Stikk, din fjott - jeg kjenner igjen svadaen din, og den er totalt uinteressant.

"............................"

Her bekrefter du jo hvor forbannet og irritert du er på alt og alle.

Tell til 10 hver gang dette kommer over deg.

*lol*

Skrevet

Her bekrefter du jo hvor forbannet og irritert du er på alt og alle.

Tell til 10 hver gang dette kommer over deg.

*lol*

Irritert? Heh-heh, ikke i nærheten engang. Når du kommer med slikt, så benytter jeg selfølgelig ytringsfriheten til å fortelle deg hvor idiotisk det er - selv om det er minimalt sansynlig at du faktisk skjønner det. Her ba jo til og med webmaster deg om å kutte ut.

".........................."

Skrevet

Jeg liker godt Rubia.

Synes det forteller om en personlighet...

Høne I Frikassè
Skrevet

Selvfølgelig syns jeg at jeg selv har kulest nick, hvis ikke så hadde jeg jo ikke hatt det. Jeg hadde valgt et annet.

Skrevet

Selvfølgelig syns jeg at jeg selv har kulest nick, hvis ikke så hadde jeg jo ikke hatt det. Jeg hadde valgt et annet.

Nei men der var sannelig frikassehøna, også.

Du ble etterlyst lenger ned i tråden.

:)

Gjest såkulså.
Skrevet

Irritert? Heh-heh, ikke i nærheten engang. Når du kommer med slikt, så benytter jeg selfølgelig ytringsfriheten til å fortelle deg hvor idiotisk det er - selv om det er minimalt sansynlig at du faktisk skjønner det. Her ba jo til og med webmaster deg om å kutte ut.

Det "Heh-Heh"'et ditt var ikke lite kunstig og anstrengt. Men fint at du prøver å ta deg sammen, selv om det skinner tydelig igjennom at godt humør er veldig langt borte.

Ser imidlertid at du jobber med saken. Dette går bra skal du se.

Skrevet

Det "Heh-Heh"'et ditt var ikke lite kunstig og anstrengt. Men fint at du prøver å ta deg sammen, selv om det skinner tydelig igjennom at godt humør er veldig langt borte.

Ser imidlertid at du jobber med saken. Dette går bra skal du se.

Du er rett og slett komisk. Jeg foreslår at du gir deg nå, i en tråd webmaster allerede har bedt deg kutte ut.

Forøvrig - hva du tror om meg og om hva jeg mener om ditt og datt er vel så uinteressant som det overhodet kan få blitt. Tror du jeg er irritert på deg eller andre? Deg om det. Er det noe jeg ikke gidder å diskutere så er det noe slikt.

Skrevet

Du er rett og slett komisk. Jeg foreslår at du gir deg nå, i en tråd webmaster allerede har bedt deg kutte ut.

Forøvrig - hva du tror om meg og om hva jeg mener om ditt og datt er vel så uinteressant som det overhodet kan få blitt. Tror du jeg er irritert på deg eller andre? Deg om det. Er det noe jeg ikke gidder å diskutere så er det noe slikt.

Ikke gidd å svar mer Prozak, hun prøver bare å være så_kul_så ;) Mislykkes da..

Gjest såkulså.
Skrevet

*ler enda mer*

Gjest såkulså.
Skrevet

Ikke gidd å svar mer Prozak, hun prøver bare å være så_kul_så ;) Mislykkes da..

En dritkjedelig tråd som handler om nick-onani, ble i ikke så verst allikevel, da. Takket være Prozak's elendige humør har jeg hatt det litt moro.

Skrevet

*ler enda mer*

Bra du har selvironi :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...