Gå til innhold

Hvem synes du har kulest nick her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dritkjedelig tråd som handler om nick-onani, ble i ikke så verst allikevel, da. Takket være Prozak's elendige humør har jeg hatt det litt moro.

Er det den eneste moroa du har, burde du ta en tur til fastlegen/psykologen din.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Prozak

7

• flisa

6

• Ade|ina

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke gidd å svar mer Prozak, hun prøver bare å være så_kul_så ;) Mislykkes da..

Er det en "hun" ?

".............................."

Skrevet

*ler enda mer*

Med nicket ditt viser du i hvert fall at du behersker ironi til en viss grad.

Skrevet

*ler enda mer*

Hva er det du ler av egentlig. Du burde vel igrunn grine over din egen evne til å ikke se virkeligheten.

Prozak er vel en av de mest rettferdige og klarsynte nickene her inne. Han er skarp noen ganger, men det er i sammenhenger hvor det passer.

Jeg kan ikke huske - etter alle mine år her, at HAN har angrepet, men han svarer selvsagt på angrep. Og DET gjør han på en særdeles galant måte. Den som tukler med han - fremstår selv som en gjøk.

Å nei, han trenger ikke mitt forsvar - det klarer han utmerket selv, men jeg måtte bare svare her, for du må da være fra sans og samling.

Jeg foreslår forum for psyk.

Jeg kan godt få en rød, grønn, eller blå prikk - hvis webmaster føler for det. Gjør meg ingenting hvis så hender. Jeg syntes det må være lov å si ifra når noen som deg fortsetter.

Ærlig talt. Du har fått nok en advarsel og fortsetter.

Skrevet

Ulv i Faarikaal.

Men han er ikke her lenger.

"Ulv i Faarikaal."

Synd, mailet litt med han. Fikk et fint bilde også.

En kar jeg savner ja.

Skrevet

Er det en "hun" ?

".............................."

Ja tror du ikke det? Virker sånn på skrivemåten..

Gjest såkulså.
Skrevet

Hva er det du ler av egentlig. Du burde vel igrunn grine over din egen evne til å ikke se virkeligheten.

Prozak er vel en av de mest rettferdige og klarsynte nickene her inne. Han er skarp noen ganger, men det er i sammenhenger hvor det passer.

Jeg kan ikke huske - etter alle mine år her, at HAN har angrepet, men han svarer selvsagt på angrep. Og DET gjør han på en særdeles galant måte. Den som tukler med han - fremstår selv som en gjøk.

Å nei, han trenger ikke mitt forsvar - det klarer han utmerket selv, men jeg måtte bare svare her, for du må da være fra sans og samling.

Jeg kan godt få en rød, grønn, eller blå prikk - hvis webmaster føler for det. Gjør meg ingenting hvis så hender. Jeg syntes det må være lov å si ifra når noen som deg fortsetter.

Moro at du tar deg tid til slike lange avhandlinger i en ellers travel hverdag.

Skrevet

Skriver under her, Adelina.

Skrevet

Kuleste nick er ShitDiddelyDo.

Koseligste nick er Pappabjørn.

Det mest trivelige nicket er amber sun.

Skrevet

Kuleste nick er ShitDiddelyDo.

Koseligste nick er Pappabjørn.

Det mest trivelige nicket er amber sun.

:)

*smiler til Lurveline*

Skrevet

Ja tror du ikke det? Virker sånn på skrivemåten..

Mulig. Er ikke så flink til å tyde slikt :-)

"............................"

Skrevet

Moro at du tar deg tid til slike lange avhandlinger i en ellers travel hverdag.

Fint for deg at du får litt humor i hverdagen, for du må jo ha det kjedligere enn alle oss andre til sammen.

Hvorfor bruker du ikke ditt eget nick forresten - det er jo helt tydelig at du er fast bruker, ut i fra måten du skriver på.

Er du av typen som slenger dritt med anonymt nick, for så å fremstå som godheten selv i en annen tråd?

Redd for å bli upoppulær?

Kvalmende.

Det er helt greit å bruke anonyme nick, hvis det er for å beskytte seg selv, eller skrive om private ting, MEN ikke KUN for å slenge dritt.

------------------------

Beklager til deg webmaster, jeg vet jeg ikke burde svart, men oversett.

Skrevet

Skriver under her, Adelina.

Takker for det amber sun :-)

Man burde vel egentlig oversett slike folk, men det har vært litt mye av sånt her i det siste, så jeg syntes det er på sin plass å si ifra.

Gjest tottlå
Skrevet

En dritkjedelig tråd som handler om nick-onani, ble i ikke så verst allikevel, da. Takket være Prozak's elendige humør har jeg hatt det litt moro.

Hvorfor gidder du......

Det er jo tydelig at du har et alorlig problem......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...