Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 doktoronline.no yahoo.com telefonkatalogen.no ...og aviser på nett. Litt kjedelig, kanskje? 0 Siter
Elbereth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Først innom dol, så høyskolens sider, dagbladet, vg, imbd, - det blir etter innfallsmetoden. Ellers har jeg en del abonnement over nett, bokklubber osv, hvor jeg må innom og avbestille, evt bestille. Bestiller cd'er og filmer på cdon.com o.l, skolebøker på haugenbok.no, div datautstyr og sånt handles over nett. Har forresten akkurat "kjøpt" meg ei ny kaffekanne på Trumf. 0 Siter
Gjest Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 kvasir qxl sparebanken sør doktor online telefonkatalogen 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 doktoronline.no yahoo.com telefonkatalogen.no ...og aviser på nett. Litt kjedelig, kanskje? Da er vi isåfall to som er kjedelige for jeg har akkurat de samme som deg :-) 0 Siter
Zarine Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Mine mest besøkte - ikkje nødvendigvis i prioritert rekkefølge: doktoronline.no jigzone.com forum.catholic.org 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 dol er jeg mest på. så kommer i prioritert rekkefølge aftenposten nettavisen aftenbladet 0 Siter
Blésha Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 nybaktmamma.com babyprat doktoronline.no www.en.zylom.com 0 Siter
Freya Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Startsiden, VG, Dagbladet, DOL, Spray. Må ha den "runden" hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.