Gå til innhold

gratis å spørre NHD nå?


Gjest maria møy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest maria møy

Det har bestandig vært gratis å spørre NHD her inne fordi han er ansatt av Rådet for psykisk helse for å svare her :-)

Trodde det kostet 100kr eller noe jeg? Velger han selv hvem han vil svare da? Eller svarer han på alt med NHD i overskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nå lenger

Det har bestandig vært gratis å spørre NHD her inne fordi han er ansatt av Rådet for psykisk helse for å svare her :-)

Ikke nå lenger.

"Gratis svartjeneste avsluttes 18. februar

Dr. Online og jeg har i dag mottatt beskjed fra Rådet for psykisk helse om at de ikke ønsker å forlenge nåværende avtale.

Dr.Online arbeider for å finne andre løsninger og samarbeidspartnere for at nåværende tjeneste skal bestå.

Om slike løsninger ikke blir funnet, vil også dette forum få en betalingstjeneste på linje med de andre fora fra en eller annen gang etter 18. februar.

Mer informasjon vil kommer etterhvert.

- Nils Håvard Dahl, psykiater "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det kostet 100kr eller noe jeg? Velger han selv hvem han vil svare da? Eller svarer han på alt med NHD i overskriften?

Frem til 18. feb. er det gratis med svar fra NHD.

Slik det er nå velger han selv ut hva han svarer på. Etter 18. feb. må man kanskje spesifisere at man ønsker svar fra ham, og ønsker å betale for det, fremfor å diskutere noe åpent i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trodde jeg...

Frem til 18. feb. er det gratis med svar fra NHD.

Slik det er nå velger han selv ut hva han svarer på. Etter 18. feb. må man kanskje spesifisere at man ønsker svar fra ham, og ønsker å betale for det, fremfor å diskutere noe åpent i forumet?

Har forstått det slik at hans avtale med Rådet går ut , og at det nødvendigvis ikke blir NHD som svarer senere. Med andre ord NHD-tiden på DOL er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...