Gå til innhold

Overføring av bilder

Anbefalte innlegg

Gjest ixus v2
Skrevet

Jeg har et Canon Ixus v2 kamera. Det går fint å overføre bilder fra kameraet til pcen men går det an og overføre bilder fra pcen til kameraet?? Har bare USB kabel.

Skrevet

Ja. Når du kobler til kameraet får du opp en ekstra stasjon i min datamskin, som er lagringsenheten på kameraet. Da skal du kunne kopiere filer fra pcen til kameraet ved å bruke vanlig kopi - lim inn.

Gjest ixus v2
Skrevet

Ja. Når du kobler til kameraet får du opp en ekstra stasjon i min datamskin, som er lagringsenheten på kameraet. Da skal du kunne kopiere filer fra pcen til kameraet ved å bruke vanlig kopi - lim inn.

Det fungerer ikke.. Jeg får opp en ekstra stasjon som du sa, men går ikke an klippe ut og lime inn ting der. Eneste alternativ jeg får opp er "Hent bilder" men når jeg trykker på den prøver programmet og hente bilder fra kameraet og går ikke hente fra pcen..

Skrevet

Det fungerer ikke.. Jeg får opp en ekstra stasjon som du sa, men går ikke an klippe ut og lime inn ting der. Eneste alternativ jeg får opp er "Hent bilder" men når jeg trykker på den prøver programmet og hente bilder fra kameraet og går ikke hente fra pcen..

Høyreklikk og velg "utforsk" istedet, så kommer det opp der du kan lime inn.

Gjest ixus v2
Skrevet

Høyreklikk og velg "utforsk" istedet, så kommer det opp der du kan lime inn.

Jeg får det fremdeles ikke til. "Lim inn" står med svak grå skrift som tyder på at det ikke er mulig. Jeg prøver å dra bildene over men det fungerer heller ikke..??

Skrevet

Jeg får det fremdeles ikke til. "Lim inn" står med svak grå skrift som tyder på at det ikke er mulig. Jeg prøver å dra bildene over men det fungerer heller ikke..??

Ser ut som om utstyret (i dette tilfellet kameraet) ikke støtter lagring fra eksterne kilder? Jeg kjenner ikke kameraet, så jeg kan ikke påstå noe.

"..........................."

Skrevet

Ser ut som om utstyret (i dette tilfellet kameraet) ikke støtter lagring fra eksterne kilder? Jeg kjenner ikke kameraet, så jeg kan ikke påstå noe.

Gjest ixus v2
Skrevet

Ok, godt mulig, jeg aner ikke.. Lim inn står jo som et alternativ, men det ser ut som om det ikke fungerer for det. Jeg har klippet ut eller kopiert bilder som jeg får limt inn andre steder så virker som det bare er pga kameraet som du sier. Hvor kan jeg få vite om det er kameraet eller noe galt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...