amber sun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 jøss i all verden funker det hos deg nå? det gjør ikke det hos meg Det virker her. hm.. sikkert eksklusivt for amber 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Det virker her. hm.. sikkert eksklusivt for amber hmph, får samme dumme beskjed enda jeg.. dette var da svært irriterende, ikke moro når alle andre kommer på unntatt meg!! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 hmph, får samme dumme beskjed enda jeg.. dette var da svært irriterende, ikke moro når alle andre kommer på unntatt meg!! Prøv å restarte pc-en og se om det funker da. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Prøv å restarte pc-en og se om det funker da. det funker nå 0 Siter
fnutt Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det finnes da mange alternativer, f.eks. http://messenger.yahoo.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.