Gå til innhold

lurte på noe

Anbefalte innlegg

Gjest jente 15!!!
Skrevet

hei... er det vanskligere å slanke seg hvis man er tynn fra før av??? eller er det helt likt som de som er overvektige???

Skrevet

Hvis du er tynn fra før, trenger du ikke slanke deg!

Skrevet

hva skal du slanke deg for hvis du er tynn???

Gjest jente 15!!!
Skrevet

hva skal du slanke deg for hvis du er tynn???

fordi jeg er ikke så tynn jeg er normal.. jeg vil bli sånn tynn som modeller er og de i alle motebladene og chica og sånnt!!! de er skikkelig pene!!! da er det mye finere å gå i kort skjørt

Skrevet

Hvis du er tynn fra før, trenger du ikke slanke deg!

De fleste menn tenner ikke på de beinranglene med innhula munn du ser i Chica og sånn.. Det kan jeg garatere deg.

Skrevet

fordi jeg er ikke så tynn jeg er normal.. jeg vil bli sånn tynn som modeller er og de i alle motebladene og chica og sånnt!!! de er skikkelig pene!!! da er det mye finere å gå i kort skjørt

javel, har du tenkt på at når du bare er 15 år og blir syl tynn så kommer du til å miste alt som heter kurver, f.eks puppene dine vil nok mest sannsynlig forsvinne.

I tilleg så vil du se mye yngre ut, og det er vel ikke så kult når man er 15 år og gjerne vil være litt voksen?

Skrevet

De fleste menn tenner ikke på de beinranglene med innhula munn du ser i Chica og sånn.. Det kan jeg garatere deg.

hehe amber trenger nok å bli garantert det ja ;)

lagt den litt feil kanskje?

Skrevet

Blir du så tynn, vil du bli mye mindre attraktiv for jevnaldrende gutter.

Greit å vite kanskje?

En annen sak er at det kan komme til å medføre at menstruasjon stopper/uteblir, og at du slutter å vokse.

Videre konsekvenser kan og være at din kropps modningsprosess stopper opp, og at du fysisk sett da ikke vil bli voksen før langt senere i livet.

Skrevet

Var den til meg?

hehe, tror ikke det. ;)

Gjest Vær sunn og blid
Skrevet

Ja, det er vanskeligere. Men: Hvis du er tynn, så er det ikke vanskeligere å FORBLI tynn... Ikke slank deg, spis heller sunt og tren når du føler for det. Helsa skades ikke av det.

Men å bli som en modell, det er ikke virkelighet. Dem spiser ikke.

Gjest ikke fett med fett
Skrevet

Du går saktere ned for du har ikke noe særlig fett å ta av og kroppen vil tvangsholde på det lille den har.

Tvinger du den allerede tynne kroppen din ned i vekt ødelegger du forbrenninga di på sikt. Dvs at du kanskje kommer til å holde deg supertynn noen mndr og deretter ende opp som et fettberg. Good luck!

Skrevet

Dersom du er tynn eller normal fra før av så er det smartere å satse på å få en pen kropp med trening enn med slanking. Spis normalt du og finn en treningsform som gir deg stramme velformede muskler i stedet.

Skrevet

Jeg synes det er stygt med skjørt og tynne pipestilker!

Skrevet

Hvis man er tynn fra før av så er det farlig å slanke seg.

Skrevet

"fordi jeg er ikke så tynn jeg er normal"

Det sier jo det meste. Du er NORMAL, hva pokker er galt med å være normal?

Ingen gutter liker radmagre jenter som ser ut som barn (unntatt pedofile).

Ikke er det pent med bar hud når beina stikker ut heller.

Modeller er stort sett syke mennesker som ikke spiser ordentlig og sliter med kroppen sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...