Gå til innhold

Bokott Tine!

Anbefalte innlegg

Gjest fnysende
Skrevet

Det gjør ihvertfall jeg heretter, så langt jeg har mulighet ihvertfall, kommer til å kjøpe andre alternativer.

Det fryder meg når maktmisbrukere blir tatt med buksa nede. Og ikke søren om jeg gidder støtte opp om dem!

Gjest blondiss
Skrevet

Nå har jeg visst gått glipp av noe - link?

*sitter parat til å boikotte*

Skrevet

Bare så dumt at de har en del gode varer.

"............................"

Skrevet

Nå har jeg visst gått glipp av noe - link?

*sitter parat til å boikotte*

Eh - se på tv, les en avis (ev. nettavis) - hvilken som helst...

;-)

Skrevet

Eh - se på tv, les en avis (ev. nettavis) - hvilken som helst...

;-)

Se _nyheter_ på tv skulle det stå... Hjelper ikke å se Cæsar og finne dette ut.

Skrevet

Se _nyheter_ på tv skulle det stå... Hjelper ikke å se Cæsar og finne dette ut.

*fnis*

Skrevet

Du bør da legge til følgende på boikottlista:

Rema 1000 - som syntes Tineavtalen var ok

Telenor - trenger jeg fortelle hvorfor?

Coca Cola - har drevet samme forretningspraksis som Tine i lang tid (dog ikke så mye i Norge)

Pepsi Cola - se over

Gilette - se over

Sikkert mange andre som kan nevnes og; men dette er de jeg kom på i farta.

Skrevet

Du kunne jo bare ha klint inn en link, da, moroklumpen. Jeg har hatt det så inni hampen travelt med deadlines at jeg verken har hatt tid til å se nyheter eller cæsar.

;)

http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article432119.ece

Javel. Ser ut til at du klarte å finne en link selv, så SÅ blond er du kanskje ikke allikevel ;-)

Skrevet

Du bør da legge til følgende på boikottlista:

Rema 1000 - som syntes Tineavtalen var ok

Telenor - trenger jeg fortelle hvorfor?

Coca Cola - har drevet samme forretningspraksis som Tine i lang tid (dog ikke så mye i Norge)

Pepsi Cola - se over

Gilette - se over

Sikkert mange andre som kan nevnes og; men dette er de jeg kom på i farta.

Enig! Det er mye blest om Tine akkurat nå, men de er neppe alene om denslags metoder.

Skrevet

Enig! Det er mye blest om Tine akkurat nå, men de er neppe alene om denslags metoder.

Jepp. Som blant annet nestle....

fei1365380229
Skrevet

Litt usikker på denne jeg. Det er veldig mange som arbeider i Tine og som er avhengig av dem. Det er jo bare sjefene på toppen som har oppført seg dumt, de gjør nok noe med det nå og jeg er glad for at dette kommer fram i lyset.

Men Finden sin ost er best, men den er så vanskelig å skjære med ostehøvel.

Skrevet

Jepp. Som blant annet nestle....

Og med det samme vi er i boikotte-humør: Hva med å boikotte Vinmonopolet for alle smøreturene??

Ikke det?

nei vel.....

SKÅL!! :-)

fei1365380229
Skrevet

Og med det samme vi er i boikotte-humør: Hva med å boikotte Vinmonopolet for alle smøreturene??

Ikke det?

nei vel.....

Kommer ikke på tale :o)

Skrevet

Ikke det?

nei vel.....

Ja, fint skal det være : "smøreturer"...

Korrupsjon, heter det!

Ler hver gang jeg ser det vassne blikket til polsjefen *pjuk*

Skrevet

Ikke det?

nei vel.....

No way.

;)

Og så kommer en skål! herfra, også.

:)

Skrevet

Ikke det?

nei vel.....

Ehhh...

Tar en slurk Cairanne til :-)

Gjest blondiss
Skrevet

Javel. Ser ut til at du klarte å finne en link selv, så SÅ blond er du kanskje ikke allikevel ;-)

Joda, men når jeg googlet Tine uten å vite det fnugg hva saken handlet om, var det ikke den gjeldende saken som dukket opp først akkurat. Tok meg noen runder rundt om på nettet for å finne ut av det.

Når jeg kommenterer saker i nyhetsbildet, pleier jeg å legge ved en link, for det er da så fort gjort - sånn i tilfelle det snubler innom noen blondiner

;)

Skrevet

Dette er så til de grader å skyte feil! Det er de fire store dagligvarekjedene som viser makta. Ica gjorde tidenes mediakupp i at de fikk dette ut først i media og Tine i dette tilfellet kom bakpå hæla. Ikke la dere lure. Det er de fire store dagligvarekjedene som styrer hvilke varer som skal i butikkene. Får de ikke bonusen sin, så kjøper de fra konkurrenten...og det er ingen som har "råd" til å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...