Gå til innhold

Bokott Tine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med det samme vi er i boikotte-humør: Hva med å boikotte Vinmonopolet for alle smøreturene??

Ikke det?

nei vel.....

SKÅL!! :-)

Skål, en virkelig god rødvin har kommet i hus, bare MÅTTE ha et lite glass.

Skrevet

Og med det samme vi er i boikotte-humør: Hva med å boikotte Vinmonopolet for alle smøreturene??

Ikke det?

nei vel.....

SKÅL!! :-)

Dem har jeg boikotta i alle år! :)...kommer rett fra danskebåten nå jeg! SHIP O'HOI!

Skrevet

Dem har jeg boikotta i alle år! :)...kommer rett fra danskebåten nå jeg! SHIP O'HOI!

Ikke engang så mye som en liten flaske vin?? *S*

Skrevet

Litt usikker på denne jeg. Det er veldig mange som arbeider i Tine og som er avhengig av dem. Det er jo bare sjefene på toppen som har oppført seg dumt, de gjør nok noe med det nå og jeg er glad for at dette kommer fram i lyset.

Men Finden sin ost er best, men den er så vanskelig å skjære med ostehøvel.

De har da fått ferdigskåret Synnøve Finden nå,ser jeg. ;)

Skrevet

Og de ferdigskårne skivene på den henger skikkelig fast i hverandre!

De burde i det minste selge dem med papir mellom skivene når de er så klissete!

Skrevet

Og de ferdigskårne skivene på den henger skikkelig fast i hverandre!

De burde i det minste selge dem med papir mellom skivene når de er så klissete!

Ok, har aldri kjøpt den osten jeg, så jeg aner ikke hvordan den oppfører seg. :)

Skrevet

Ok, har aldri kjøpt den osten jeg, så jeg aner ikke hvordan den oppfører seg. :)

hehe, jeg er innom ostens mange hemmeligheter hver dag på jobb, så derfor merker jeg stor forskjell ;) Det er mye lettere å legge Tine sin på fat, enn det er å legge ut Synnøve sin.

Sånn er det bare... ;)

Skrevet

Ikke engang så mye som en liten flaske vin?? *S*

Nope - for polet i Moss er et sånt et hvor man står i kø og må handle over disk.

fei1365380229
Skrevet

Den er veldig dyr for oss som bruker 2-3 kg ost i uken :o)

Skrevet

Den er veldig dyr for oss som bruker 2-3 kg ost i uken :o)

Flere osteelsker, her?

:)

Jeg får nesten abstinenser om vi ikke har ost i kjøleskapet.

fei1365380229
Skrevet

Flere osteelsker, her?

:)

Jeg får nesten abstinenser om vi ikke har ost i kjøleskapet.

Er glad i ost jeg også altså, men har fire unger som nesten ikke spiser annet.

Brød med smør og gulost i mikroen :o)

Skrevet

Ja, det ble ikke tine gulost på meg i dag på butikken.

Skrevet

Tipper dette er en genistrek av SynnøveFinden jeg. FOR en superduper reklame. Gratis også.....(",)...

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg siste nytt i saken, men sist jeg hørte noe skyldte tine på ica, og omvendt. Men har tine skylden, så skulle jeg gjerne boikottet, det er bare det at synnøve finden ikke selger gulost med mikrobiell løpe... Derfor blir jeg nok sittende fast med Tine's Norbo, for jeg klarer meg ikke uten ost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...