Gå til innhold

Dere med nye sko...

Anbefalte innlegg

Gjest fantazia
Skrevet

Vær så snill og ta av lappene under skoene før dere bruker dem.. Det irriterer meg noe så utrolig når jeg ser sko med prislapper etc under!! Spesielt svarte sko når prislappen er hvit.. Lekkert!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Hønemoren

3

• cecily

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg irriterer meg ikke - bare morer meg litt! ;-)

Skrevet

Hvorfor stirrer du under skoene? Ligger du under du da? Titt tei osv..

Gjest fantazia
Skrevet

Hvorfor stirrer du under skoene? Ligger du under du da? Titt tei osv..

Hehe stirrer ikke, men hvis du går litt bak en med slike sko ser du det GODT! Og jeg har hengt meg opp i det.. Ingenting annet :)

Gjest fantazia
Skrevet

Jeg irriterer meg ikke - bare morer meg litt! ;-)

Men det ser så dustete ut så får lyst til å rive av lappene for dem :)

Skrevet

Men det ser så dustete ut så får lyst til å rive av lappene for dem :)

Helt enig i at det ser dustete ut! ;-)

Tror ikke folk tenker over at dette synes ganske godt der de trasker av sted med nye sko! *S*

Gjest fantazia
Skrevet

Helt enig i at det ser dustete ut! ;-)

Tror ikke folk tenker over at dette synes ganske godt der de trasker av sted med nye sko! *S*

Eller kanskje de gjør det bevisst så de kan vise fram at de er nye? Hvem vet :)

fei1365380229
Skrevet

Det spørs akkurat an på prisen det da. Kostet de over 1000 kroner står lappen på, kostet de under tar jeg den av.

Det gjør svigermor på dyre presanger ved bursdager og jul også, slik at vi skal se at det var dyrt altså :o)

Skrevet

Det spørs akkurat an på prisen det da. Kostet de over 1000 kroner står lappen på, kostet de under tar jeg den av.

Det gjør svigermor på dyre presanger ved bursdager og jul også, slik at vi skal se at det var dyrt altså :o)

Så lurt! ;-)

Men det kan ha sine absolutte fordeler for deg at hun gjør det på den måten, for min passer på å understreke at denne gaven var jammen dyr!! :-) Og da må jeg komme med "ahhhh" "åhhh" "ja, det SER jeg jo!!" etterfulgt av mange ekstra takksigeler! ;-)

(Ok ... overdriver _litt_, men bare litt. altså! *S*)

Skrevet

Hehe stirrer ikke, men hvis du går litt bak en med slike sko ser du det GODT! Og jeg har hengt meg opp i det.. Ingenting annet :)

:-)

Skrevet

Helt enig. Jeg var i et bryllup en gang der brudgommen knelte ved alteret. En stor prislapp syntes under den ene skoen.

Skrevet

Helt enig. Jeg var i et bryllup en gang der brudgommen knelte ved alteret. En stor prislapp syntes under den ene skoen.

LOL!!

Men har hørt om brudgom som var _frivillig_ morsom under knelingen: Under skosålene sto det "HJELP MEG!"

Skrevet

Det er ikke stort bedre når lappene er selvlysende orange, heller - i disse salgstider :)

Gjest fantazia
Skrevet

Tuller du nå? Hvis du kjøper sko til over 1000 kr lar du lappen stå på for å vise at de er dyre? Alle som har peil på sko klarer sikkert fint se det uten prislapp :)

fei1365380229
Skrevet

Tuller du nå? Hvis du kjøper sko til over 1000 kr lar du lappen stå på for å vise at de er dyre? Alle som har peil på sko klarer sikkert fint se det uten prislapp :)

Ja jeg tuller nå. Tror ikke det har hendt omtrent at jeg har kjøpt sko til over 1000 kroner, unntatt noen skikkelig fjellsko som jeg nå har hatt i flere år, men dessverre så er prislappen nå sliti bort.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt på.

Men jeg kan trøste deg med at de sikkert faller av i første spasertur i regnvær.

Gjest fantazia
Skrevet

Ja jeg tuller nå. Tror ikke det har hendt omtrent at jeg har kjøpt sko til over 1000 kroner, unntatt noen skikkelig fjellsko som jeg nå har hatt i flere år, men dessverre så er prislappen nå sliti bort.

Huff nå begynte jeg lure, men burde skjønt du ikke er så teit ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...