Gå til innhold

Dere med nye sko...

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

6

• Hønemoren

3

• cecily

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så fine de var da :-)

Jeg har fått opplæring i skosmak. :)

Skrevet

Syns dette sorterer under kategori "ikkeproblem", men dog - går du rundt og _ser_ etter slike lapper? Under skoa til folk?

Skrevet

Jeg var tilstede på en vielse en gang hvor bruden hadde knekort kjole og da hun knelte så vi jo de røde tilbudslappene under skoene :-) Hatt det mye artig med det senere. Hun tok det med godt humør, og det gjorde vi også. Gidder da ikke å henge meg opp i bagateller som det

Skrevet

Jeg var tilstede på en vielse en gang hvor bruden hadde knekort kjole og da hun knelte så vi jo de røde tilbudslappene under skoene :-) Hatt det mye artig med det senere. Hun tok det med godt humør, og det gjorde vi også. Gidder da ikke å henge meg opp i bagateller som det

*lol*

Skrevet

LOL!!

Men har hørt om brudgom som var _frivillig_ morsom under knelingen: Under skosålene sto det "HJELP MEG!"

Og en jeg var i bryllup hos hadde veddemål med kameratene sine om hvor lenge han drøyde før han svarte JA. Skulle få penger for hvert sekund han drøyde. Presten var informert og var med på gamet, men vi gjestene lurte virkelig......det drøyde nemlig en god stund.

Gift ble dem!!

Skrevet

Og en jeg var i bryllup hos hadde veddemål med kameratene sine om hvor lenge han drøyde før han svarte JA. Skulle få penger for hvert sekund han drøyde. Presten var informert og var med på gamet, men vi gjestene lurte virkelig......det drøyde nemlig en god stund.

Gift ble dem!!

Tror jeg leste om den hendelsen! Og selv bare 5 sekunders venting er en liten evighet da! ;-))

Skrevet

Gift ble dem!!

oi stakkars brud da!! ikke akkurat moro i å bli holdt på pinebenken.

Skrevet

Jeg har fått opplæring i skosmak. :)

eller gode tips på veien....;-)

Skrevet

Tror jeg leste om den hendelsen! Og selv bare 5 sekunders venting er en liten evighet da! ;-))

Ok, det har stått skrevet noe sted tidligere kanskje.

Var mange gjester der så er jo mulig det.

Ja, synes synd på bruden.

Gjest fantazia
Skrevet

Syns dette sorterer under kategori "ikkeproblem", men dog - går du rundt og _ser_ etter slike lapper? Under skoa til folk?

Som jeg sa i et annet innlegg:

Stirrer ikke, men hvis du går litt bak en med slike sko ser du det GODT! Og jeg har hengt meg opp i det.. Ingenting annet :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

NICE! Sjelden gutter tør kjøpe sånne sko, men de er drittøffe!!

Jeg kjøpte noe lignende de der sist jeg kjøpte sko, og jeg fikk utrolig mange komplimenter av jenter. Homsekommentarer av gutter. Bortsett fra en homsekompis. Han likte dem.

Hvem stoler man mest på når man skal kjøpe klær? Gutter eller jenter? Vel, for meg er det svaret veldig enkelt. :)

Skrevet

Tja, bedre det vel, enn å rusle rundt med diger tilbudslapp i nakken... Sånn som jeg gjorde her i går. Høhø.

Gjest fantazia
Skrevet

Jeg kjøpte noe lignende de der sist jeg kjøpte sko, og jeg fikk utrolig mange komplimenter av jenter. Homsekommentarer av gutter. Bortsett fra en homsekompis. Han likte dem.

Hvem stoler man mest på når man skal kjøpe klær? Gutter eller jenter? Vel, for meg er det svaret veldig enkelt. :)

Hehe ja det bør det være :) Og spør du jentene i butikken om hjelp til å finne sko finner de alltids noen de liker og ikke nødvendigvis er de dyreste (selv om mange tror det..)

Skrevet

Hehe, det var det jeg sa. Homsesko.

*ikke gi seg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det var det jeg sa. Homsesko.

*ikke gi seg*

Mange homser vet å kle seg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...