cecily Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Mange homser vet å kle seg! Joa, det er sant. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Huff, ja. Det er nesten ikke til å leve med! 0 Siter
Champagne Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg kjøpte disse i dag: http://www.bianco.com/images/collection/men/3.jpg Skal umiddelbart sjekke om prislappen er av. Akkurat sånn jeg forestilte meg skoa dine! Du er en John Carew type, innbilder jeg meg. 0 Siter
Champagne Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tuller du nå? Hvis du kjøper sko til over 1000 kr lar du lappen stå på for å vise at de er dyre? Alle som har peil på sko klarer sikkert fint se det uten prislapp Kanskje man vil imponere dem som IKKE har peil på sko..? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Akkurat sånn jeg forestilte meg skoa dine! Du er en John Carew type, innbilder jeg meg. Hehe, nei. Jeg er ingen John Carew type. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.