bodilb Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har 2 kontoer som jeg sjekker i denne. Vil endre rekkefølge på hvilken konto jeg laster ned mail fra først. Hvordan? Håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter
fnutt Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 "Verktøy" - "Epostkontoer" - "Vise eller endre Epostkontoer". Merk kontoen du vil flytte og trykk så "Flytt opp" eventuelt "Flytt ned". Der kan du også velge hvilken konto som skal være "standard"; den kontoen som normalt skal brukes når du sender epost. 0 Siter
bodilb Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 "Verktøy" - "Epostkontoer" - "Vise eller endre Epostkontoer". Merk kontoen du vil flytte og trykk så "Flytt opp" eventuelt "Flytt ned". Der kan du også velge hvilken konto som skal være "standard"; den kontoen som normalt skal brukes når du sender epost. ja, sånn tror jeg det var før. Men, nå er det valget "rekkefølge" enten ikke aktivt, eller hvis det er aktivt, så sier det at jeg kan endre på katalogtjenester i den boksen som kommer opp, men jeg kan ikke skrive inn noe i den boksen. ??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.