Gå til innhold

Oversettelse

Anbefalte innlegg

Gjest på engelsk?
Skrevet

Hva heter dette på godt engelsk:

Flytende i engelsk muntlig og skriftlig

Skrevet

Dette er vel et tegn på at du nettopp ikke kan engelsk flytende? ;-)

Skrevet

Dette er vel et tegn på at du nettopp ikke kan engelsk flytende? ;-)

Samme tenkte jeg. :o)

Skrevet

Fluent written and oral english?

Bra oversettelse, unntatt at English skrives med stor bokstav på engelsk.

Skrevet

Bra oversettelse, unntatt at English skrives med stor bokstav på engelsk.

Vel, dette sa hun som påsto at hun ikke skjønte hva ordet "outing" betyr.

Bare en liten pekefinger, og herved over og ut.

Gjest hva driver du med
Skrevet

Vel, dette sa hun som påsto at hun ikke skjønte hva ordet "outing" betyr.

Bare en liten pekefinger, og herved over og ut.

Den kunne du godt ha spart deg for.

Skrevet

Fluent written and oral english?

"Speak and write english fluently?

- TheFrozenOne"

Den versjonen er nok mer korrekt.

Skrevet

Den kunne du godt ha spart deg for.

Ja, det kunne jeg sikkert, men jeg gjorde ikke det. OG jeg venter fremdeles på en unnskyldning/beklagelse som visst aldri kommer.

Gjest hva driver du med
Skrevet

Ja, det kunne jeg sikkert, men jeg gjorde ikke det. OG jeg venter fremdeles på en unnskyldning/beklagelse som visst aldri kommer.

På hva da? English skrives da vitterlig med stor bokstav.

Skrevet

På hva da? English skrives da vitterlig med stor bokstav.

Har ikke noe med det å gjøre, men glem det. Har du ikke fått det med deg, så ser jeg ingen grunn til å fortelle deg det.

Så vi glemmer det, for den det gjelder vil aldri innse, så da blir det bare bråk uten grunn.

Det var bare tilfeldig at jeg så akkurat denne tråden, og da lurte jeg jammen, og kunne ikke la være å kommentere vedkommendes innspill. I og med at samme person påsto at hun ikke skjønte ordet jeg nevnte.

Men glem det, gidder ikke mere bråk.

Skrevet

Samme tenkte jeg. :o)

Hehe - dette var vel dagens dummeste spm. her idag ja. Be om hjelp til oversettelse på akkurat DET uttrykket. :-)

Skrevet

Hehe - dette var vel dagens dummeste spm. her idag ja. Be om hjelp til oversettelse på akkurat DET uttrykket. :-)

Det kan selvsagt være at vedkommende spurte på vegne av noen andre - men om det var til CV-en, er det et skikkelig dårlig tegn.

Skrevet

Det kan selvsagt være at vedkommende spurte på vegne av noen andre - men om det var til CV-en, er det et skikkelig dårlig tegn.

Men da skulle vel denne "vedkommende" vite det selv, om h*n virkelig er flytende i engelsk???

;-)

Skrevet

Men da skulle vel denne "vedkommende" vite det selv, om h*n virkelig er flytende i engelsk???

;-)

Absolutt. Men jeg mente at det kunne være en anbefaling på vegne av noen andre. Da legger jeg godsiden til, altså. Og det gidder jeg vel ikke i lengden. ;o)

Skrevet

Absolutt. Men jeg mente at det kunne være en anbefaling på vegne av noen andre. Da legger jeg godsiden til, altså. Og det gidder jeg vel ikke i lengden. ;o)

Jeg skjønte det, men hvorfor ber en person som er flytende i engelsk en så absolutt ikke-flytende om å skrive noe slikt for seg? ;-)

Gjest nå må det være nok
Skrevet

Har ikke noe med det å gjøre, men glem det. Har du ikke fått det med deg, så ser jeg ingen grunn til å fortelle deg det.

Så vi glemmer det, for den det gjelder vil aldri innse, så da blir det bare bråk uten grunn.

Det var bare tilfeldig at jeg så akkurat denne tråden, og da lurte jeg jammen, og kunne ikke la være å kommentere vedkommendes innspill. I og med at samme person påsto at hun ikke skjønte ordet jeg nevnte.

Men glem det, gidder ikke mere bråk.

Jeg vet godt hva du er ute etter, og synes du oppfører deg dumt. Å blande det som har skjedd inn her viser bare at du er ute etter vedkommende. Kan ikke du nøye deg med å sparke i retning av katten, krangle med nabodama over gjerdet og fortelle henne hvor viktig du er? Må du også henge deg etter en her også? Slutt å oppføre deg så umoden og barnslig. Dette er ikke første gang jeg registrerer dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...