Gå til innhold

Yahoo, eller windows messenger?


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Hvem av de er det som ikke funker? Windows (Microsoft), ikke sant?

Hvis jeg legger inn yahoo messenger, funker det vel?

Eller er det tilkoblingen til nettverket som ikke funker?

Jeg har også noe som heter IMVITE som er veldig bra. Som tydeligvis blir større og større:

http://www.imvite.com/lekstrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med ikke funker?

Windows Messenger og Yahoo Messenger er to ulike nettverk. Du kan ikke bruke dem om hverandre, brukerne av Yahoo kan ikke se MSN-brukerne, og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje MSN-Messenger du mener? MSN-messenger har de siste dagene hatt litt nedetid, men fungerer greit igjen nå. MSN-Messenger og Yahoo-Messenger er i teorien ganske like, men som Citoyen så kan de ikke se brukere fra motsatte nettverk.

Windows Messenger er, etter min mening, noe herk fordi det blander seg med Outlook (som også kan være noe herk) og mange velger derfor å avinnstallere (kan normalt ikke avinstalleres på vanlig måte) Windows Messenger. Windows Messenger ligner svært på MSN-messenger, samme leverandør (Micro$oft) men de er altså to forskjellige programmer. Men begge disse "ser" dine kontakter da de er i samme "nettverk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med ikke funker?

Windows Messenger og Yahoo Messenger er to ulike nettverk. Du kan ikke bruke dem om hverandre, brukerne av Yahoo kan ikke se MSN-brukerne, og omvendt.

Joa, jeg sa feil. Jeg mente MSN messenger og Windows messenger.

Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg sa feil. Jeg mente MSN messenger og Windows messenger.

Sorry.

Det jeg skrev er gyldig for både Windows Messenger og MSN Messenger. De to programmene kan brukes om hverandre. Det kan ikke Yahoo Messenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest timilora

Det er kanskje MSN-Messenger du mener? MSN-messenger har de siste dagene hatt litt nedetid, men fungerer greit igjen nå. MSN-Messenger og Yahoo-Messenger er i teorien ganske like, men som Citoyen så kan de ikke se brukere fra motsatte nettverk.

Windows Messenger er, etter min mening, noe herk fordi det blander seg med Outlook (som også kan være noe herk) og mange velger derfor å avinnstallere (kan normalt ikke avinstalleres på vanlig måte) Windows Messenger. Windows Messenger ligner svært på MSN-messenger, samme leverandør (Micro$oft) men de er altså to forskjellige programmer. Men begge disse "ser" dine kontakter da de er i samme "nettverk".

Hvordan fjerne windows messenger:

Det finnes metoder for å bli kvitt Windows Messenger for godt. Den enkleste metoden er å klikke Start - Kjør..., og skrive følgende i Åpne-feltet:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...