Gå til innhold

Kan man gå opp i vekt av truxal og cipralex?


Unnur

Anbefalte innlegg

Jeg er livredd for å gå opp i vekt. Ihvertfall av medesiner. Legen har ikke sagt noe om dettte, men jeg leste et tidligere innlegg her , men skjønte ikke svaret helt. Jeg må ikke gå opp i vekt, nå som jeg er på vei ned og har mulighet til å nå målet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Jeg forstår godt redselen din for å ødelegge alt du har kjempet for med å få vektøkning som bivirkning. Snakk med legen din om det, og be om å bli fulgt tett opp. Sjansen for å gå ned i vekt er visst like stor som å gå opp, ihvertfall når det gjelder de nye antidepressivaene.Truxal kjenner jeg ikke, men cipralex har ikke gitt meg vektøkning. Det er helt individuelt hvordan medisinen vil virke på deg, men husk at du kan avslutte behandlingen/prøve en annen medisin hvis du begynner å merke tendensen til å gå opp i vekt.Ikke vær redd for å ta en sjangse, men sørg for at legen din forstår hvor viktig dette er for deg.

vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel individuelt, jeg gikk opp litt ved Cipralexbruk. Fikk bare så kjempegod matlyst....! Måtte kompensere det med mere trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...